ArneTorsen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Eg har akkurat fått mitt sett med felger, storfornøyd med både felgane, leveringstid og hjelpsom selger! detta e sjikkelig grei kar å handla med! Smitt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneTorsen Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Legge te et bilde av koss felgane ser ut med dei røde dekslene Smitt og Navaro reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navaro Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Nye Zito Lumina 8,5x18 ET35 og 9,5x18 ET40 i helsort med sort kant. Har noen løse deksler mann kan skru på eikene i forskjellige farger som kan følge med i prisen. 3000,- for settet. Tlf 91 55 20 70 Jeg vil også ha et sett med de sorte, har du mulighet til å holde av til meg også? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg vil også ha et sett med de sorte, har du mulighet til å holde av til meg også? Hvor holder du til? Skal gå bra det. Jeg bor på Skedsmokorset. Veit ikke hvor du holder til, men kan fikse frakt hvis det er et stykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 FRISTA å kjøpa for å kjøpa hehe nokon som har bilder av felgene på ein bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Har sendt pm til en som har kjøpt og spurt. Vi får vente å se. Hva slags bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Jeg har lyst på et sett i sort! Kan du skaffe billige dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Sommer ellef vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Kan skaffe 225/40-18 sommer for 2800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Okei, men det blir alt for smått hvor mange sett har du igjen? Og hvilke deksker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 si hva slags dekkdim så kan jeg sjekke pris.. mange sett igjen. finnes deksler i alle farger rolf m3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Tenkte 225 og 255 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå