Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Michael...

 

den kopling,, Sachs 765 ??  og disk ?

 

 

er det M30 SM eller M5 3.6 svinghjul

 

ser godt ud

 

har lyst til ad gå i SM svinghjul  ,, forandring osv,, vil gerne höre din impression

Skrevet

Hei!

 

Japp, 765 tryckplatta och det ska vara ett M30 SM-svinghjul. Det funkar alldeles perfekt! Lite tungtrampat men det är det värt. Har inte hört några sliringar trots 631 Nm ;)

 

/M

Skrevet (endret)

Hei!

 

Japp, 765 tryckplatta och det ska vara ett M30 SM-svinghjul. Det funkar alldeles perfekt! Lite tungtrampat men det är det värt. Har inte hört några sliringar trots 631 Nm ;)

 

/M

jeg har læst på PPF hvis man bruger 4 pot disk så er der 800nm

ps.. jeg har 375  og 575 til hjul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 430+  og 670+ på krumtap

kun en ting........ synes du motoren er lidt mere quick på omdrejninger eftir den konversion,,,,

her er et billede mellem oem BT  dualmass og V12 singlemass

e8a1af47-7a75-4579-bf2e-cdaef6935bf9.jpg

 

 

 

e0302acc-ce58-4cb3-b6f2-4754300d820c.jpg

Endret av B10 BITURBO
Skrevet

Jag körde med sinterlamell på min B7:a men det var inte speciellt kul att stå i stau på Autobahn. Den kombinationen jag har nu verkar iaf hålla för det vridet (630Nm)... men det kanske är på gränsen. Jag har kun kört med denna kombinationen, inte original så jag vet inte hur stor skillnaden är. Jag tror dock att den varvar opp snabbare, det borden den göra.

 

Mvh M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...