B10 BITURBO Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Michael... den kopling,, Sachs 765 ?? og disk ? er det M30 SM eller M5 3.6 svinghjul ser godt ud har lyst til ad gå i SM svinghjul ,, forandring osv,, vil gerne höre din impression Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Hei! Japp, 765 tryckplatta och det ska vara ett M30 SM-svinghjul. Det funkar alldeles perfekt! Lite tungtrampat men det är det värt. Har inte hört några sliringar trots 631 Nm /M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Hei! Japp, 765 tryckplatta och det ska vara ett M30 SM-svinghjul. Det funkar alldeles perfekt! Lite tungtrampat men det är det värt. Har inte hört några sliringar trots 631 Nm /M jeg har læst på PPF hvis man bruger 4 pot disk så er der 800nm ps.. jeg har 375 og 575 til hjul,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 430+ og 670+ på krumtap kun en ting........ synes du motoren er lidt mere quick på omdrejninger eftir den konversion,,,, her er et billede mellem oem BT dualmass og V12 singlemass Endret Februar 9, 2015 av B10 BITURBO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Jag körde med sinterlamell på min B7:a men det var inte speciellt kul att stå i stau på Autobahn. Den kombinationen jag har nu verkar iaf hålla för det vridet (630Nm)... men det kanske är på gränsen. Jag har kun kört med denna kombinationen, inte original så jag vet inte hur stor skillnaden är. Jag tror dock att den varvar opp snabbare, det borden den göra. Mvh M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 ok takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå