Apekatt87 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Entusiasteid og meget pen 1-serie selges med tungt hjerte fordi jeg ikke lenger har bruk for den. Forholdsvis sjelden kombinasjon av 3-dørs 1-serie med M-sportspakke. Bilen er kjøpt med serviceprogram inkludert - 5 år eller 60 000 km - som naturligvis følger med. Dette innebærer at kostnader med bilens servicer er dekket frem til 2015 eller når bilen passerer 60 000 km. Foruten M Sport pakke, er bilen bestilt ny med: - utvidet Hi-Fi system (8 høyttalere) - M-sport felger av 18' dimensjon (originalt er 17') - BMW Business radio og CD - Klimatronic (klimaanlegg) I tillegg til dette fikk forrige eier lagt inn programvare fra 118, slik at den yter 143 hk. Dette har ingen innvirkning på service-avtalen ifølge Jæger Bergen. Første eier var bmw-entusiast og selv er jeg bilpleie-entusiast. Bilen har utelukkende (både av meg og forrige eier) blitt håndvasket. Det er primært brukt Swissvax-produkter på bilen og den er blitt detailet regelmessig, noe som framgår av bildene. Bildene er tatt fra detailingen som ble gjort i juli. Det er noen få steinsprang i fronten og et lite lakksår ved innstegs-listen. Ellers er bilen såklart lytefri og veldig pen i lakken. Jeg har kjørt 10 000 km med denne bilen (Har mitt virke på havet, så får ikke brukt den så ofte.) Bilen står på 18" orginale m-sport felger på sommer og 17" orginale bmw-felger på vinteren. Er hjemme fram til 21 oktober og kan nåes på mobil hele tiden. Bare å ringe om du har noen spørsmål. Ny-pris på denne bilen var 325 000,- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43941809 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå