thomjak Skrevet September 17, 2013 Forfatter Skrevet September 17, 2013 plagdes med kondens på min e36 med depo-lykter.nå kjører jeg bare uten deksel på langlysene, er duggfritt hele tiden. Vil det ikke være en sjanse for at det vil komme vann inn i lykta da hvis det regner ?
thomjak Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Sant nok, men det samler seg mest oppe i hjørnet over blinklyset så må vel ratt borre et par på siden om det skal være en effektiv løsning for å bli kvitt dugget.
HMW Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Forsøk med silicia først så slipper du å ødelegge noe. Hvis du ser på utformingen av ventilasjon på lykter så er det stort sett mer avansert enn et hull
thomjak Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Forsøk med silicia først så slipper du å ødelegge noe. Hvis du ser på utformingen av ventilasjon på lykter så er det stort sett mer avansert enn et hull Tenkte og skifte pakkningene på disse plastkoppene bak på lyktene, for når jeg åpnet panseret så la jeg merke til at når vannet renner ned kanalen langs panseret så blir vannet ledet oppå lyktene og så forsvinner vannet bak lyktene. Og vannet renner jo halveis oppå plastkoppen før det forsvinner videre nedover i motorrommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå