Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type stål og dimensjoner er det folk bruker på grenrør ? :)

Skrevet

Svartstål er vel det som blir brukt om det ikke blir brukt rustfritt. 42.4x2.6 og 48.3x2.6 vet jeg norwayexhaust.no leverer kit med.OK

Okei, takk for svar!:)

Skrevet

Hvilke sprut der ute klarer å takle 2xvanos? :) ser megasqurit er et billig alternativ, men takler di det? :)

Skrevet

Har jo fått stempelene, men eg er jo forsatt på jobb så har ikkje fått sett på dem sjøl enda... men fikk broderen til å sjå på dei og det såg bra ut! :) slenge og med et bilde

post-74519-0-40189200-1405548792_thumb.j

Fikk tho ingen papir kor det skal stå ka opning det skal være på stempelringane... noken som veit? :)

Skrevet

Ser at lagerene fra vac er komt til norge nå :) satser på å ha dem til eg har kommet hjem fra jobb :P

post-74519-0-07099400-1405641722_thumb.p

Skrevet

Nokken som veit om det er toll på deler til bil som blir bestilt fra utlandet? :) 

Skrevet

Kun moms + tollavgift(ca150kr). Ingen fortolling på bildeler :)

Jaokei! takk for svar :)

Skrevet

Skal som sagt kjøpe meg E36, men lurer litt på hva dere tror den er verdt? er en 318IS, gått 190, har fult servicehefte, nylig bytta ECU, Null farlig rust, kun små flekka her og der. følge med et greit anlegg og ny m-tech fanger (ulakkert)

post-74519-0-66900300-1405710175_thumb.j

post-74519-0-09063900-1405710206_thumb.j

Skrevet

Får lagerene mine ut i neste uke og eg satser på at eg komme heim til neste helg! da blir det å bygge bunndel på motor, men lurer litt på ka folk bruker til å sjekke klaring på lager? det er vell greit å gjøre sjøl om motor ikkje har gått så langt fra før? :) 

Skrevet

Lurer også på hvilken klaring eg skal ha på stempelringene? bruke samme som M50 ? :) 

• 2 weeks later...
Skrevet

Kun moms + tollavgift(ca150kr). Ingen fortolling på bildeler :)

Betalte forresten 900 kr når eg hentet pakken med lagerene. betalte vell 2600 kr for lager og frakt... så ble litt dyrere lagern enn planlagt, menmen lager må man ha så:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...