Gå til innhold

Bmw E34 530i M54B30 Baneprosjekt


EirHoy
 Share

Anbefalte innlegg

Begynte som smått med å demontere det ene dørtekket på førarsida for å sjå hvordan jeg skal gjøre det med å konventere fra manuell til el vindusheis. ser det ligger kabler til el motoren i døra, men er en ting jeg er litt usikker på. har kontrollboksen til vindua, men er litt usikker på hvor den skal vere. ser det er en plass i midtkonsollen der med handbrekken som passer fint, men er det der den skal vere? så om det er der, ligge det kabler til den ? eller må det legges opp? :( knipset noen bilder, men glemte kameraet i garsjan... kommer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett litt nærmere på det nå og ligger ingen kabler opp til bryterene... noen som har disse eller et koplingskjema så jeg får lagt opp noen? eller noen andre tips til hva som kan gjøres? tror ikke jeg setter i vinduene enda da.. men skal lage hull til bryterene så di er på plass :) kommer noen bilder etterhvert. satser på at jeg får det nye sveise apparatet til neste helg så jeg får begynt å kappe ut og tilpasse de nye kanalene, vertfall på ene siden :) hva burde jeg bruke på overflate rusten etter jeg har slipt ned til bart metall også oppå sveisene så det ikke begynner å ruste igjen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt idag! første jeg gjor var å ta bilen ut av den støvete garasjen for å vaske, har bare stått der inne i knappe uken, men var jo helt nedstøvet...

GluaNkG.jpg

Før

Qzy7YDw.jpg

Etter

aJB3l33.jpg

l0Lf9hG.jpg

Rusten på bilen...

gPz9VNA.jpg

ZT3p3Nj.jpg

ppOSSV7.jpg

Så har jeg satt på plass bryterene til vinduene, om noen har kablene som skal vere til desse eller et koplingskjema så jeg får lagt opp noen kabler hadde det vert flott! :D

dZNjOB7.jpg

På plass.

HbGLQOT.jpg

kvgxyMi.jpgSå begynte jeg å plukke av felgene, caliperene og skivene for å bytte bremsebånda til handbrekke.

uYTDsdA.jpg

Caliperen av

3DUAyTd.jpg

Skiva komt av, så ikke så veldig bra ut nei....

SNevcEA.jpg

4aLyJAx.jpg

QZmzSrl.jpg

Nye bremsebånd

OVJBfyc.jpg

Gamle vs Nye

PGEYmgl.jpg

Måtte ha en liten pause, garasjen jeg skrur i. Var fjøs tidligere :)

Fp8kQDB.jpg

9ocnHos.jpg

Toyota MR2'n til broren min. skjært motor... artig sak det der! :D

9Vk3ANI.jpg

EXIsHZk.jpg

Musikk må man ha! og til dem som skal komentere rattet mitt så er jeg på leit etter nytt! haha :D

EpQ9xA6.jpg

Nye komt på

ZCP7kz4.jpg

Har byttet på begge sider, strammet litt, men må muligens stramme litt til. ellers så funker det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også gjøre noe med eksosen... lekker som en sil og er helt sundrusten omtrent :( vurdere å lage helt ny i noe større rør, men hvordan blir det med katalysator? kan jeg gå på biltema å kjøpe en universal der? sitter uorginal bakpotte på så den tenkte jeg at jeg skulle bruke, men blir det for lite med bare den lyddemperen? må jeg til meg en til? er glad i litt lyd, men skal eu godkjennes også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...