EirHoy Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 han kompisen som har motoren sa ak det samme!
EirHoy Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Da har eg fått tak i anlegget jeg skal ha i bilen! blir 2 x 10" ground zero i bagasjen gleder meg enormt til å komme hjem i morgen! pakken står klar i gangen og bilen er klar til å bli skrudd på!
Næssen Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 har 2 sånne ground zero elementer sjæl, bare i 12" spiller meget bra!! Bra du redder en god e34 fra rust helvette! blir knallbra
EirHoy Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 har 2 sånne ground zero elementer sjæl, bare i 12" spiller meget bra!! Bra du redder en god e34 fra rust helvette! blir knallbra Hvilken kasse er det du har? skal lage meg en 55l kasse med 2 8cm brede og 25cm lange
Næssen Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Det er jeg faktisk ikke helt sikker på, men kan ta noen mål av den, vis det er interesse for det?
EirHoy Skrevet November 28, 2013 Forfatter Skrevet November 28, 2013 Lurte mest på om du brukte porta eller lukket kasse. usikker på hvilken jeg skal gå for.... har fått gjort litt idag. tatt av fjæren på ene demperen, sliter med å få av hjullageret på grunn av den innihelvettes store pipa som må til... ellers så har jeg pusset ned litt forskjellige deler som skal lakkes svart. usikker på hvilken lakk jeg skal gå for, men vurderer hammerlakk på grunn av to ting, økonomi og tilgjenglighet bilder kommer! skal begynne å sveise på kanalen i morgen var planen vertfall sveise sammen innerkanalen.
Næssen Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Jeg har lukket kasse, og syns det spiller rått! men har ikke testa med porta kasse før, så veit ikke ossen det spiller
Diiesel Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Gått gjennom alle sidene nå, virker som et rått prosjekt! Lykke til
EirHoy Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 Heisann! er ALT for lenge siden det har skjedd noe her nå... og er ikke noe stolt over det :/ hehe men i det siste så har det vert veldig trangt med både tid og penger.. bor på hybel så er bare hjemme kanskje 2 ganger i mnd så er ikke så mye som har blitt gjort. litt er det! får komme med en oppdatering neste helg når jeg er hjemme. men jeg har vertfall nesten gjort ferdig kanalen bak på høyre side og sveist al rust i dørken. har også sveiset igjen antennehullet, bare litt sparkling igjen så er det klart! også har jeg fått av hjullagerene fremme og lakkert opp fjærbeina. har også satt på nye bremskjold fremme. så håper jeg på å bli 100% ferdig med kanalen bak neste helg pluss litt dill, så kommer det en update da! tsalv96 reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Artig prosjekt! syns du skal holde deg til orginal fargen på bilen! syns den er nydelig!
LarsBimmers Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Hvilken girkasse er det orginalt på m50b20 motorene? er en kompis som har en m54b30 motor jeg skulle få billig. må bytte stempel, hone sylinder, bytte underspylinger, rådelager og pakninger. hadde vert en fin prosjektmotor men vil kassa jeg har på nå funke ? Er nok en Getrag 250 Edit: Og i følge denne karen skal 250en passe med både M54 og M52 motorer.
EirHoy Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Lenge siden update.... men her kommer den! laget meg til nytt jekkfeste til kanalen bak og kanalen kom på plass tilslutt Fått begynt som smått fremme også Fikk meg sticker i bakdøra har også kjøpt meg motorprosjekt! m54b30 med gåen stempel Montering av motor begynte (uten stempel og råda, monterte bare for å sjekke at alt var på plass pluss mye lettere å holde styr på en komplett motor enn en motor i tusen dela...) Stempla som var gåen Fikk også bytta ut de stygge angel eyes lyktene til orginale! Kanskje litt mange bilder i forhold til tekst, men er jo mye gøyere med litt bilder
EirHoy Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Skrevet Mai 11, 2014 Motoren skal bli bygget oppigjen med smidde JE stempler, nye rådelager, veivlager. underspylinger og alt av pakninger Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå