m0lliz Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Har en kræsja bil jeg selger mye deler av. Nye hvite blinklys m3 vader fram og bakseter m3 instrument med 162000km takluke Midtarmlene i sort skinn En stk baklykt m3 bakluke med spoiler 1 hovedlykt med angeleyes h Sikkert noe mer også. Muligens m3 forstilling uten bremser
m0lliz Skrevet September 16, 2013 Forfatter Skrevet September 16, 2013 Har bare 1 spreder. Lyktsenkere 200? M3 setene er i bra stand. Jeg tenkte og gi dem en behandling bare for vedlikeholdenskyld. uten hull og ikke noe spesiell slitasje. Bud ønskes. Dere har en viss anelse om hva dette er verd så skambud hjelper lite.
Pesslaad Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 Tar lyktesenkeran iværtfall. Men trur det blir litt for langt å hente setene. Men har en komplett 328 som selges i deler som har sports interiør i stoff med varme, dørtrekk osv, liten kjørecomputer osv om du er intrisert i å bytte setene dine mot noe:) Send meg en pm om lyktesenkeran angående hvordan du gjør med frakt å betaling
m0lliz Skrevet September 17, 2013 Forfatter Skrevet September 17, 2013 Kan være behjelpelig med sending av interiøret. Har flere jeg kjenner som kjører langtransport. skal klare og sende dem billig tror jeg! Holder på og skal bygge meg lisensbil nå. Så det jeg trenger av stoler er fia godkjente bøttestoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå