TommyNgu Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Hei, har montert uorginal spiller i min E39. På bilen er det Rockford Fosgate komponenthøytelere foran, og Infinity 9-serie fulltone høytalere i hattehyllen. Så kjører alle høyttalerene på 4 kanals forsterker. Men det kommer en suse/pipe lyd som følger turtallet. Bare for morroskyld så trakk jeg signalkablene utenfor bilen for å se om det var forstyrrelser i signalkablene, men det kom forsatt suselyd. Men kan høyttalerkablene få forstyrrelser fra plusskablen på bilen, eller er det bare signalkablene som får forstyrrelser? Uten det, har dere noen tips til meg for å fjerne suse/pipelyden... Syyyyykt irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Dette er jo tatt opp 482837193 ganger på alle forum rundt om. Dette kommer av dårlig jording et sted, så hvordan står det til med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Nei, trenge ikke å være dårlig jording... Vis folk ikke har mer peiling enn det så burde enn heller holde kjeften igjen.. Vis du har kobla opp alt å fått pluss mot jord i bilen å smeller du støyfilteret i spilleren din... Sjekk over at ikke høytaleran dine ligge med plussen mot jord å bytt spilleren din så er det iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 You would be surprised... Dette kan i 9 av 10 tilfeller fikses på andre måter enn å bytte spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Vis han allerede har tatt støyfilteret i spilleren så kan ikke det fikses på ann måte enn å bytte spiller Nei... Eventuelt bruke ein ann Phono utgang på spilleren om der er flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Hva slags spiller har du a? Tilfeldigvis Pioneer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Vet kenwood spillerene kan fikse støyfilteret ei gang men etter det e det verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Jeg har byttet spiller, bytta jordingspunkt, bytta forsterker, lagt kabelene utenfor bilen og det suser enda.....! Jeg har en Pioneer spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 prøv en annen signalkabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Jeg har prøvd det også, kjøpt kabel for 1200kr, men susingen er der forsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Da kan jeg si 99% sikkert at det er dynamoen din,du har sjekket spillern å forsikret deg om at støyen ikke kommer ifra den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Fortsatt en pioneerspiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 At det kommer fra dynamoen? At jeg må bytte dynamo da eller? Ja, eller nei, har forsatt pioneer spilleren, men testa med en clarion og sony spiller, samme problem!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Tipper dynamo støy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Hvis det er dynamoen, må jeg bytte den da for å få vekk susingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå