driftit Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Hei. Er det noen her inne som har erfaring med denne her? http://quaife.co.uk/node/3806 Om det er en sperredel som passer i E39 sine vanlige differ ? Har sendt en mail så venter svar derifra også men hadde vært kult om noen visste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 du får nok dette svaret: Hello Unfortunately you cannot buy BMW or Mercedes differentials direct from ourselves. Please see details below of the company who will be able to help you out. og blir henvist hertil: http://www.birdsauto.com/ til min e38, fikk jeg pris på 761£, ink frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Ja, for jeg fant den siden der jeg også og fant denne her http://www.birdsauto.com/quaife/search? ... 04&mi=523i står jo 1200pund, men det stemmer kanskje ikke om jeg mailer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 1200pund er er ferdig montert, du må se fitted price, og minus engelsk moms. send birds en mail, så får du hyggelige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Det skal jeg takk for svar Synd det ikke ble levert med original brems Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 egentlig ikke synd, quaife er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Det er nok sant men koster deretter også Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 er slik med kvalitet, det koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Fint og flott med kvalitet som koster men det får da være grenser. Sendte prisforespørsel til bullstar performance, og det kom seg på 21000,- for en quaife diff installert på min e39 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Oisann det var jo ikke måte på til stiv pris Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Er det virkelig ikke noen annen måte å få brems på e39? Bortsett fra m5 e39 diff og quaife? Hva med innmat fra E30/E36 M3 eller M5 diff fra e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 bullstar skal jo og ha fortjeneste på enheten, samt en god del for montering. å instalere quaife skal man klare selv om man er litt fingernem. eller man kan sende ut en forespørsel her på bimmers om noen vil ta jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Ja for jeg tenkte egentlig bare å handle en åpen diff og sette det over selv om jeg klarer det egentlig lurte jeg på om noen her inne hadde en brukt og ferdig til salgs til en litt rimeligere penge, men det blir jo ny om man ikke får kjøpt brukt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå