Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har diverse dill dall liggende som jeg ikke har bruk for

Sprell nytt steg 3 PPF ventilfjær sett til M20 motor, ligger fortsatt i posen og selges fordelaktig.

slike : http://server.pure-pf.com/webshop2/inde ... &id_lang=7

Speedometer til E30, har m3 logo røde visere og km/h som går til 260 mot 240 på std 325. Antar det er M3 speedo med 325 turteller

Trenger nye Si batteri.

SOLGT

dtmrk0x6powe96octj6h.jpg

Sprell ny Torsen sperrediff ifra GS Perfomance. Ligger i eske

slik en: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/439/1561815

fghksof0p9yx7h80gbwm.jpg

i4wku996llttjuj5f8vv.jpg

HBO 7000.-

Z3M diff lokk med z3m foring . ny pris er 2900.- på GS og 1800.- på koed

SOLGT

b9tho21k2pqdd69jl2jh.jpg

E36 tannstang med originale BMW styrestag. har sittet på Thunes strøkne E30M3 8)

SOLGT

zhnshdif3o46rzkkm5fm.jpg

Innstegslister til E30 med M3 logo. (en er helt ubrukt, en prøvemontert) SOLGT

1zl1agvh0y5a3kxqws3g.jpg

kontakt på pm eller 92089811, ved evt forskuddsbetaling spanderer jeg frakten :wink:

Skrevet

Hvis difflokket er så strøkent som på bildet, kan jeg gi deg 3000,- inkl frakt for lokk og instrumenter på innfall i kveld.

Kan godt vente til lørdag før du godtar det, men garanterer ikke at jeg holder budet da. :-)

Skrevet
Hvis difflokket er så strøkent som på bildet, kan jeg gi deg 3000,- inkl frakt for lokk og instrumenter på innfall i kveld.

Kan godt vente til lørdag før du godtar det, men garanterer ikke at jeg holder budet da. :-)

Det er nytt og ubrukt og kan kalles STRØKENT ja (i motsetning til mye annet som blir fremstilt som strøkent her på forumet :P)

Kommet mye Pm's idag så vi får. ser ikke bort fra det blir ditt hele rubbet Hardtop

Skrevet

Mener det ja. Såvidt meg bekjent finnes det kun 1 lokk med kjøleribber til 188 diff og det er z3m. Org foringen skal jo koed ha 800 for og Gs ennå mer.. galskap

Skrevet

Har du kvittering på hva du betalte ? Om man får det nytt for 1800 med foring er jo det veldig rimelig. Blir ikke innmaten solgt er det fare for det blir bygget grom diff til vinterbilen

Skrevet

Har nok ikke kvitteringen, men er sikker på at det var komplett med foring. Koed har en ferdig handleliste med alt man trenger av bolter og pakninger i tillegg til lokket, og det var det jeg kjøpte.

Mener ikke å knuse tråden din her, men tror nok lokket ditt ligger litt høyt i pris da. :-)

GS har jo også avbildet det med foring.

im8337y9ayddzvd7nnjb.jpg

Skrevet

Var ikke klar over at foring var inkl :wink: Kontra GS er jeg fortsatt rimelig, værre med Koed :shock:

Uansett tar jeg i mot bud. Hadde helst sett jeg fikk solgt både lokk og sperren, alt eller ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...