Mr Gjøstøl Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Hei! Bilen min har fått for seg at den ikke vil starte hver gang jeg vrir om tenninga... Det som skjer når jeg vrir om tenninga er at alt slår seg på som vanlig og når jeg vrir til det siste hakket der starteren slår inn så blir alt svart og ingenting som skjer... Jeg har rett og slett ikke peiling på hva det kan være så håper på litt tips og triks her inne Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 akkurat som den er tom for strøm?. så vrir du tenninga et par ganger så kommer den?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Ja, så slår varselsblinken seg på og ingenting funker.. Jeg må kobble til enten batterilader eller startkabler i noen minutter. Når jeg kobbler de av så starter den som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 har akkurat samme feilen på min e39!. har drevet å feilsøket litt men har ikke funnet noe! dette skjer bare en gang i blandt hos meg men forsatt irriterende!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Ja, samme her! Jeg skiftet batteri på mandag fordi jeg trodde det som var problemet, men idag så kom problemet tilbake -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå