chris535i Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Fins det noen mulighet for 30hk i effektøkning hvis man Setter i en chip i min bmw e34 535i ? eller er ikke dette mulig, Da dette er en sugemotor :/ Takker for alle svar Mvh christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg kjørte billigchip på min 94' 325i. Merka det dog bare på mellomdraget som ble betydlig sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Jag tycker att 30 hk bara med vässat chip låter lite väl optimistiskt, runt 20 på sin höjd är snarare mer enligt verkligheten. Men man får tänka på att det man pratar om när man skriver en effektsiffra är vad du har för effekt på de högsta turtallen. Det som egentligen är mest intressant med sugchip är att mellanregistret , full gas mellan varv osv blir klart bättre och motorn svarar snabbare. Så egentligen är det inte så jätteviktigt vad ökningen är på tex 6ooo rpm. Mvh A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Du kan snakke med han som driver www.trimchip.com om spesielt denne biltypen. Jeg har selv en chip fra han, og garanterer for kvaliteten.! Etter hvert utvidet jeg med høyere komp, kam og grenrør/effektanl. hele veien, og motoren er blitt markant sterkere og mer responsiv! Nesten ikke til å kjenne igjen i forhold til orginal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå