thomjak Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Jeg slenger ut denne da jeg er nyskjerrig på hvilken olje dere anbefaler. Er opptat av å gi motoren det beste og da lurer jeg litt på hvilke oljer dere mener jeg burde gi min E90. Gjerne oppgi pris og evnt sted hvor oljen/oljene kjøpes.
Odd-M Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Her vil du kanskje få mange divergerende meninger... Som jeg sa i en annen tråd: " Du finner alltid noen som mener at A er dritt og at B er bra. Så finner du noen som mener at A er bra og B er dritt. Så finner du noen som mener at både A og B er dritt, du må ha C. Men det er selvsagt noen som mener at C også er dritt, du må KUN fylle på D. En kar har en gang havarert en motor som han mener skyldes D, så han er helfrelst på E. Et par stykker mener at A og C er greit nok, B kan til nød brukes, E kan ikke brukes, men D er det absolutt beste. Skal jeg fortsette, eller tar du poenget mitt? " Moralen er; fyll en olje av kjent fabrikat som tilfredsstiller kravene gitt i din instruksjonsbok. Castrol, Valvoline, Mobil osv. Og bytt gjerne oftere enn hva serviceindikatoren din sier. Jeg bytter på halve intervallet.
bjalle Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Enig med han over her ,ett kjent merke som er merket bmw ll04 så får det ikke blitt feil.
John Kr Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Her vil du kanskje få mange divergerende meninger... Som jeg sa i en annen tråd: " Du finner alltid noen som mener at A er dritt og at B er bra. Så finner du noen som mener at A er bra og B er dritt. Så finner du noen som mener at både A og B er dritt, du må ha C. Men det er selvsagt noen som mener at C også er dritt, du må KUN fylle på D. En kar har en gang havarert en motor som han mener skyldes D, så han er helfrelst på E. Et par stykker mener at A og C er greit nok, B kan til nød brukes, E kan ikke brukes, men D er det absolutt beste. Skal jeg fortsette, eller tar du poenget mitt? " Moralen er; fyll en olje av kjent fabrikat som tilfredsstiller kravene gitt i din instruksjonsbok. Castrol, Valvoline, Mobil osv. Og bytt gjerne oftere enn hva serviceindikatoren din sier. Jeg bytter på halve intervallet. Godt skrevet...
thomjak Skrevet September 21, 2013 Forfatter Skrevet September 21, 2013 heheh, men da blir valget enkelt. fyller castrol siden det står på olje lokket i motoren
Mr.Goodisland Skrevet September 21, 2013 Skrevet September 21, 2013 heheh, men da blir valget enkelt. fyller castrol siden det står på olje lokket i motoren Da er du i alle fall safe! Å holde seg til ett oljemerke er bra. Bytter du merke for hver gang kan ting lettere gå gale. Om du er lei av stive priser på Castrol, så skjekk ut billigbilpleie.dk Der får du Castrol til biltemapris levert hjem etter et par dager. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med den butikken.
thomjak Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 heheh, men da blir valget enkelt. fyller castrol siden det står på olje lokket i motoren Da er du i alle fall safe! Å holde seg til ett oljemerke er bra. Bytter du merke for hver gang kan ting lettere gå gale. Om du er lei av stive priser på Castrol, så skjekk ut billigbilpleie.dk Der får du Castrol til biltemapris levert hjem etter et par dager. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med den butikken. Så bra ut den siden, men regner med at du mente billigbilpleie.no ? for fant ikke .dk
thomjak Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Da falt valget på Castrol Edge (FST) 0W30
Mr.Goodisland Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 heheh, men da blir valget enkelt. fyller castrol siden det står på olje lokket i motoren Da er du i alle fall safe! Å holde seg til ett oljemerke er bra. Bytter du merke for hver gang kan ting lettere gå gale. Om du er lei av stive priser på Castrol, så skjekk ut billigbilpleie.dk Der får du Castrol til biltemapris levert hjem etter et par dager. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med den butikken. Så bra ut den siden, men regner med at du mente billigbilpleie.no ? for fant ikke .dk Stemmer det ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå