yoozup Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Noen som har gjort denne jobben før? Har en skikkelig TRAKTOR lyd på bilen min, altså raslelyden. Jeg har gjort mye med bilen for å få fjernet den lyden, siste utvei tror jeg er å bytte vanosenheten. Men jeg er usikker enda, skal bruke 6 tusen kroner på vanosenheten(både for inløp og utløp). Noen som har tips å komme med? Bilen går fint når motoren er kald, men når den blir varm så puster den dårlig på tomgang, noen ganger slår den seg av, føles ut som den ikke får nok luft eller bensin. Jeg er usikker på hvorfor motoren vil slå seg av når den er varm og føles ut som motoren er syk og hoster når den er varm eller står på tomgang, fusker ganske ofte før du får gasspådraget. Så jeg mistenker det er vanosenheten. Har kjørt med den lyden siden 180 000 km og nå er den snart vel 210 000km. Muligens at det er vanosenheten, eller jeg er 90% sikker. Trenger virkelig hjelp og tips, eller en bekreftelse på at det er VANOSen som fusker og lager lyden. Tusen takk på forhånd =) Høres ut som denne, tror faktisk min er verre http://www.youtube.com/watch?v=fIcKoARLzSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå