Gå til innhold

BMW 316 e36 coupe

pilla_939
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt en orginal 316 e36 coupe

Den er i bra stand skal ikke være noe feil med den for den har akkurat vørti gått over på verksed og der fant dom bare de bakre bærabru føringene men de er byttet men ellers så er det akkurat kostet på nye lykter rundt hele og det sitter justerbart senkesett og borbet a 17" felger pluss at det følger med et sett med 17" BMW motorsport felger så folk får komme med bud så får vis se og vis du vil ha mere info så kan du kontakte meg her ellers så kan du nå meg på 99395406 bare å ringe for en hyggelig bil prat

h1ppgynt2v1tj4bn4oc6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderes solgt en orginal 316 e36 coupe

Den er i bra stand skal ikke være noe feil med den for den har akkurat vørti gått over på verksed og der fant dom bare de bakre bærabru føringene men de er byttet men ellers så er det akkurat kostet på nye lykter rundt hele og det sitter justerbart senkesett og borbet a 17" felger pluss at det følger med et sett med 17" BMW motorsport felger så folk får komme med bud så får vis se og vis du vil ha mere info så kan du kontakte meg her ellers så kan du nå meg på 99395406 bare å ringe for en hyggelig bil prat

Har du litt bilder?

frist for eu-godkjenning?

og hvor i landet står??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...