Amilie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hei jeg trenger ny vinter bil kjapt grunnet vinter' n kommer fort å jeg har bare sommer bil i dag som jeg skrur på å en vinterbil som en etter en feil kommer opp etter en kollisjon for 1 år siden =/ ikke jeg som var uheldig.. men som sakt skulle hest vert en IX sedan men dere kan selvsagt komme med andre forslag =) å en ting til.. send det PM for er ikke vær dag jeg er her inne da pc ikke er værdagskost.. men lover å komme innom anværdag bor i Eidsvoll så om du bor i Stavanger så kan jeg hente den eller Trondhjem men Bodø å Alta blir for langt sorry men som sakt trenger deres hjelp fort fort....... takk på forhånd ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amilie Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 har en 325ix om det kunne vært av interesse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Her er iallafall en e34 ix touring i vertfall om du ikke skulle finne noe annet, ikke min btw: sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Fant en til deg etter 30 sek på finn sent from my microwave using tapatalk Amilie reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå