528iE12 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Har et gammelt E12-prosjekt fra 1975 som jeg trenger mye deler til. Det meste får man jo tak i på GS osv, men til en helsikes pris. Noen som vet om noen steder i Tyskland/utlandet der man får tak i deler til slike biler??? Nytt eller brukt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 http://www.wallothnesch.com/ Her får du det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Her er det en ting og gjøre: start på google, og søk, søk i massevis! Jeg tok noen kjappe søk bla på en bmw 2002 i sta, og der kommer det opp i søkk og kav, med både forum der man kan lese seg frem, samt hjemmeisder som selger slike ting, nytt som gammelt. Ebay er også en fin plass og lete etter ting. Bruk da både .com .co.uk og ikke minst .de Så vet jeg om en side som heter http://www.wallothnesch.com, der man kan finne nye deler til eldre BMW`er. Ønskes-kjøpt kategorien på forumet her er også en fin måte og prøve på. Så finnes det, som du kanskje vet, en klubb i BMW CCN som heter 02/classic, der er det veeldig mye folk med mye kompetanse både på det ene og det andre når det gjelder gamle klassiske BMW`er Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 koed har originaldeler til mye finere priser enn GS. Forvent noe lengre leveringstid på deler til E12, enn på deler til nyere biler. Finn delenummer på realoem.com eller bmwfans.info, legg inn i søkefeltet i Handlekurven på koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå