Mathias Holtsdalen Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 gull! nytt profibilde på plass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 yee, få gang en bekjent starta bilstereofabrikk i området, så jeg fikk good pris av han dette blei handla: - DD c2c - DD VO M8 - DD B2 - stinger dempematter - 15m 4mm2 høyttalerledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 fin bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 thanks kommet i gang med demping, ikke helt ferdig på bildene.. har også fått valsa hjulbuene bak i tillegg har jeg fått bensinlekkasje, skal fikse det imorra håper å bygge annlegg på lørdag adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 jauda. gjort en del idag! stereo whats there this første utkast av sparkepanel kan bli bra dempa også en del bak høyttalerene.. Gleder meg virkelig til å bli ferdig å høre dette!! fiksa også bensinlekkasjen.. yeeeeaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 blir bra, gleder meg te å se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 For en bil du har! blir litt av et anlegg! Hvilke høyttalere er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 For en bil du har! blir litt av et anlegg! Hvilke høyttalere er det du bruker? DD VO M8 og DD B2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 hvor kjøpte du de? hvor mye ga du og er du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2013 hvor kjøpte du de? hvor mye ga du og er du fornøyd? kjøpte de på Bryne Bilstereo, kjenner han som driver det så fikk litt god pris.. men selges på flere nettbutikker for 2500,- cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 trenger litt smarte innspill her. har gjort litt med annlegget, men ikke så mye å skrive om enda har fri i helga så da blir det herja en del. meeen, tenker litt på hvor jeg skal plassere forsterkerene. monoblokka er skrudd fast i suben, så da har jeg bare to forsterkere å tenke på. i bagasjerommet er det ett lite rom som jeg ikke aner hvorfor er der, det er under bagasjeromsmatta så er ikke beregna til bruk, ettersom hele matta må ut for å komme til. se bort fra ledninger. hadde det vært en tanke å legge forsterkerene her, og ha ei pleksiplate over? så kapper jeg bare bagasjeromsmatta, slik at forsterkerene kommer til syne. noe form for lufting må jeg også ordne, ikke helt sikker på hvor mye lufting forsterkere trengs? tenker at blir subkassa montert over der igjen, med elementet inn gjennom skiposehullet Julian Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Denne har jeg gått glipp av, men her må jeg følge med. Ta deg en Lillehammer-tur så jeg får knote litt med justeringer Stå på!! PS når du først er i gang med så godt arbeid du gjør. Klin på dobbelt lag med demping på HELE karosseriet bak bakseteryggen og under hattehylle. Dette er steder hvor det "alltid" skrangler så fort det finnes noen små vibrasjoner i karosseriet. Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 takk for de Custom, se ikke bort ifra at jeg plutselig står på døra di Da var det endelig lyd Nå gjenstår følgende: - sette i suben - feste alle forsterkere - ordne alt med ledninger osv - stille inn lyden godt Fy søren for et tidskrevende arbeid! Heldigvis ferdig med det værste. Andre utkast av sparkepaneler Limes fast, + noen skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Så ut som en pen bil:) Blir bra de stereo planene, blir morsomt å følge med videre. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Vet ikke om jeg er treig men er det en 525i? Meget pen bil ivertfall,ser pent holdt ut;) Felgene mener jeg er for store,men smaken er som baken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå