7ertzen Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Imorgen blir det tur til Finnmark, bør gå fint Ny olje og nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 hvordan går det med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Jeg har vært på utenlandsreise i nesten 10 uker så den har stått i ro i kulden i Tromsø helt siden slutten av januar Men jeg sitter på flyplassen nå, så i kveld får jeg svar på hvordan det går med den Slik så den ut da jeg forlot den.. Men jeg har vertfall kjørt den over 20.000km fra september-desember, uten ett eneste problem. Så jeg gleder meg skikkelig til å treffe den igjen nå... adne95 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Joda. Starta med en gang, godt jobba av batteriet å holde seg så lenge i kulda! Men lmm tok kvelden etter et par mil -.- så den må jeg få bytta. gi beskjed hvis noen har Freakshow og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå