Laudrup Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hei, selger litt snacks. Alpina hekkspoiler, 1500.- Alpina frontspoiler for facelift, SOLGT Alpina/Momo ratt 360mm, SOLGT Alpina girkule, SOLGT Alpinadelene er nye. Mvh Lars Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Frontspoileren er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Ingen som trenger fangere og kjempefine Alpina-detaljer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 Opp! Detta er jo kjempedeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Jeg kan selge rattet og girkula for 3000 tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Nye bilder lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Kan du vise insiden/navet til rattet? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Det skal jeg gjøre, men det blir ikke før i kveld Det er custom nav trekt i samme skinnet som rattet. Altså ikke sånt vanlig tradisjonelt nav med trekkspillomslag, om jeg kan kalle det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Lagt ut bilde av rattboss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Mente ta av "hornet" og ta bilde hvordan den ser ut inni, "grov/store" eller "fin/små" streker som går i gjennom. Henger du med ? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Henger ikke helt med, men tenker du på splines'en eller? Altså rattstammefestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Henger ikke helt med, men tenker du på splines'en eller? Altså rattstammefestet. Akkurat det jeg tenkte på sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Ja Det er til e30 da, er det forskjell på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 skal være forskjell på de. kjøpte et mtech 2 ratt og det var til e30, og e34 der er det lite splines/mange små Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Javel. Det var ikke jeg klar over en gang jeg. Men skal ordne et bilde av splinesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå