diesel-power82 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kjøpt denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10996&katid=1064 den starta ikke fra -20 forrige vinter å det var hjerteskjærende å måtte "tvinge den igang (sikkert bidratt til betydelig turboslitasje) uansett,noen som kan fortelle meg hvordan den monteres? eneste jeg fant er at den må monteres fra undersiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 faen teksten ble borte...lurer på hvordan defa blokkvarmern monteres e39 525 tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Trudde ikke man kunne montere slike blokkvarmere på E39, men det var kanskje bare på bensin det ikke gikk. Men en blokkvarmer skal vel sitte i ett av frostplugg hullene. Kan være litt vrient og montere disse. Du må self vite hvilket hull som skal benyttes til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 www.defa.com/file/78900c419798/411316.pdf Der ser du hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel-power82 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Nimitz: Ok.. Trond H Olsen: Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Trudde ikke man kunne montere slike blokkvarmere på E39, men det var kanskje bare på bensin det ikke gikk. Men en blokkvarmer skal vel sitte i ett av frostplugg hullene. Kan være litt vrient og montere disse. Du må self vite hvilket hull som skal benyttes til dette.Jeg forhørte meg hos en deleforhandler om en defa warm up pakke. Da sjekket han på dataen og der stod det at jeg måtte ha et element som en limer på motorblokka..Kan dette stemme...?? Jeg har en -01 520i e39 M54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Joda, stemmer nok det. Jeg endte selv opp med en kontaktvarmer på min E39. Ble faktisk positivt overrasket over hvor effektiv den var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå