egern Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hei. Jeg har en kjær og trofast e34 520i 1993 mod. Bilen har jeg hatt ca 1 år og har igrunn vært veldig fornøyd.Grunnen til denne tråden/annonsen er at jeg vurderer å bytte til 3-serie. evnt 5-serie dieselLitt om godbilen1993modShadowlineDefa pakkeSportsseter(litt slitt på justeringsputa førerside)AirbagOmsveiste fjørbein forran med coilovers(Helt perfekt i stivhet og denne kan bli LAV om du ønsker)Coilover bakGS-silvertrack felger kjøpt ifjor vinter med nye dekkE36 m3 lippe på frontNy kanal v.s 2013Nye pakninger(toppdeksel, oljefilterhus mot blokk)Jevnlig oljeskift og filterbytteXenon i tåkelys og fjærnlysPreface speil(Etter at idiot kjørte av det ene orginale)Bilen har fått nye(hoved) foringer i bakstillingBilen blir eu ok i 2 nye år før salg.Fikk 3 2er feil på eu. styreledd begge sider + begge bærearmer V.SDette blir såklart byttet før EU.Jeg er usikker på pris ved et rent salg. PS Byttes ikke i noe lurvent prosjekt!TLF:45255088 eller send pm om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Bumpidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hvor langt har bilen gått? Ca. pris du ser for deg da? Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Indseth Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hva er ca prisen du ser for deg? og hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hva er ca prisen du ser for deg? og hvor langt har den gått? solgt desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå