moby80 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hei, Ved oppstart så kommer den en svak "svidd elektrolukt", som jeg tror kommer fra klimaanlegget, varer ca 2-3 minutter så blir den borte. Hvis jeg slår av klimaanlegget ved oppstart så kommer ikke lukta. Kan ikke kjenne noen lukt fra ventilasjonskanalene, så virker som det kommer fra selve komponenten i dashbordet..Noen som har erfainger med dette? Bilen er en 2010 modell, e92. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Skal ikke si at det er det du opplever men da jeg kjente den lukta på min E36 så viste det seg at det var dårlig kontakt/brudd på ene tennkabelen, men det fant jeg først ut etter at ECU'en og coil'en fikk seg en smell pga tennkabelen. Så ente opp med å måtte bytte coil, tennkabler,tennplugger og sende ECU til Simco AS for reperasjon pga brudd i 2 ledebaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moby80 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Hei og takk for svar. Får ikke håpe det er så alvorlig, den er ikke så veldig intens, men nok til at det er litt irriterende. Før sjekke med Bilia ved neste service.Hvis noen andre har vært borti lignende så si gjerne fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå