Gå til innhold

Hengerfeste E90

Kolli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt meg en E90 med avtagbart hengerfeste. Når jeg prøvde det her om dagen la jeg merke til at det ikke står rett bakover når det er på plass. Det står litt på skrå til ene siden. Ikke voldsomt mye, men nok til at man lett ser det med det blotte øye. Jeg forhørte meg med selger som er en Audi forhandler og de så på det og sa at det skulle være sånn. Det virker ikke helt logisk for meg og regner ikke med at Audi forhandleren er altfor godt kjent med BMW-hengerfester heller. Noen som kan svare meg på om det skal være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Veldig gammal tråd, men var ute for det samme når eg såg på en e91 eg lurte på å kjøpe, der var ettermontert westfalia avtagbart feste.

Trudde først det var kollisjonsskada, men NAF konkluderte med at det skulle vere sånn, og eg fant seinare bilder på nett som såg likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gammal tråd, men var ute for det samme når eg såg på en e91 eg lurte på å kjøpe, der var ettermontert westfalia avtagbart feste.

Trudde først det var kollisjonsskada, men NAF konkluderte med at det skulle vere sånn, og eg fant seinare bilder på nett som såg likt ut.

Jeg har E91 som jeg har ettermontert westfalia avtagbart feste, og ja det skal være sånn. Er noe med hvordan det er tilpasset fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart litt skeptisk når eg såg det første gang.. Men såg jo fort at kula var på midten av bilen, og der var ingen skader i sveiser e.l. So vart fort konkludert med at det var sånn det skulle vere.

Greier ikkje heilt å sjå grunnen til det, men dei har nok ikkje gjort det for morro skyld..:)

Har faktisk handla samme krok som skal monterast på den eg enda opp med å kjøpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...