KiimTorp Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 http://gsbildeler.no/bilder/17392 noen som vet hvor NR: 11 skal?
TerjeA Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Det er vakumslangen til bensintrykks regulatoren
KiimTorp Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Det er vakumslangen til bensintrykks regulatoren hvor finner jeg hvor den andre enden skal på ? ;D går fra "klokken" på fuel railen og ligger løst nedimellom innsuget. men den skal vell gjerne på noe sted =) ?
lianyoo Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Vakumslangen kan du vel sette hvor det måtte passe best på suge sida igrunn, er nok en nippel på innsuget skal du se
FredrikE24 Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Sitter nok en koplingsnippel/rørfitting på innsuget hvor denne skal.
KiimTorp Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Det satser jeg og på. Føler ikke det fungerer optimalt. Vil gjerne ha den tilbake din opprinnelig skal være.
FredrikE24 Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Slangen fra trykkregulatoren skal inn på innsuget, setter du den der den skal skal innsuget være tett(alle nipler i bruk) dersom det er en som er åpen og lager lekasjer, er det nok lurt å tette dette. Det skal uansett hente vakum fra innsuget, det er nok vi alle ganske sikre på. Hvorfor føler du at det ikke er optimalt?
KiimTorp Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Føler den suger falskt eller minner om en sugelyd. Kanskje jeg innbiller meg men. Alltid skeptisk og innbiller meg ting når jeg vet noe er litt feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå