Gå til innhold

snorrebmw
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker helst 19" legger ved noen bilder.. Ønsker også å kjøpe 17" vinterdekk. Eventuelt med felg.

post-52179-0-06726000-1380363602_thumb.j

Den aktuelle bilen.

post-52179-0-15633500-1380363648_thumb.j

Tenker meg noe slikt. 8 og 9 ?? Breiere bak en forran..

Men hyl ut om du har noe i nærheten..

Altså 19" felger som går på E87 innpress 39-47 ich.. Og 17" vinterdekk eller komplett sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ikke for å ødelegge et potensielt salg, men jeg hadde selv en 1 serie, og jeg er ganske sikker på at det ikke passer med 9,5" bredde foran. 1érn har mindre plass foran enn 3érn. Jeg hadde selv et sett med AC Schnitzer IV, hvor hjulene hadde bredde på 8,5´. Foran hadde jeg 5mm til fjæra/støtdemperen på innsiden og på utsiden var den helt kant i kant........(faktisk litt på grensen for min smak)

 

Jeg synes 19 ble veldig stumpete, og endte med å kjøpte Breyton GTS-R i 18¨ (som er tilpasset 1 serien) disse har 7,5¨foran med 45 innpress, med bakhjul på 8,5¨ med 48 innpress........smaken er jo som baken da....men da er de på innsiden av kanten.

 

Jeg har solgt 1érn, men har Breytonfelgene fortsatt. De er som nye, så si fra om det kan være av interesse.............

 

Kunne forøvrig godt tenkt med CSL felenge til F30 jeg har nå, men 9,5´ foran høres veldig stort ut på den også....Er du helt sikker på at det er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ikke for å ødelegge et potensielt salg, men jeg hadde selv en 1 serie, og jeg er ganske sikker på at det ikke passer med 9,5" bredde foran. 1érn har mindre plass foran enn 3érn. Jeg hadde selv et sett med AC Schnitzer IV, hvor hjulene hadde bredde på 8,5´. Foran hadde jeg 5mm til fjæra/støtdemperen på innsiden og på utsiden var den helt kant i kant........(faktisk litt på grensen for min smak)

Jeg synes 19 ble veldig stumpete, og endte med å kjøpte Breyton GTS-R i 18¨ (som er tilpasset 1 serien) disse har 7,5¨foran med 45 innpress, med bakhjul på 8,5¨ med 48 innpress........smaken er jo som baken da....men da er de på innsiden av kanten.

Jeg har solgt 1érn, men har Breytonfelgene fortsatt. De er som nye, så si fra om det kan være av interesse.............

Kunne forøvrig godt tenkt med CSL felenge til F30 jeg har nå, men 9,5´ foran høres veldig stort ut på den også....Er du helt sikker på at det er riktig?

Jaaaa :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...