snorrebmw Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ønsker helst 19" legger ved noen bilder.. Ønsker også å kjøpe 17" vinterdekk. Eventuelt med felg. Den aktuelle bilen. Tenker meg noe slikt. 8 og 9 ?? Breiere bak en forran.. Men hyl ut om du har noe i nærheten.. Altså 19" felger som går på E87 innpress 39-47 ich.. Og 17" vinterdekk eller komplett sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hva med 19" csl kopi (concave)? Ser unektelig bra ut på 1-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Enig det. ",) dim og et bilde.. Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 De er 9,5" breie på alle fire, og står på 235/35-19 mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Går det med 9.5 på E 87? Jeg har bestilt bilisten pss coilovers.. Var veldig pent. 100% riktig Alt i bra stand.? Gode dekk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Du, det er jeg ikke helt sikker på, men går det fint på en compact uten vals eller spacing, så regner jeg virkelig med det. Felgene er hele og pene, ikke kantkjørt, men noe steinsprut. Dekkene holder nok to sesonger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Sjekk et. Da.. Hva tenker du i pris. Kan få kjøpt org. For 9500,- På finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Skal sjekke det! Originale csl kom bare i 18", så det tviler jeg litt på. De koster 10k på nettet uten dekk, skal se om jeg finner link ser for meg rundt 8? snorrebmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Csl kom kun i 19" ",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hahaha, nå er det meg som blingser helt her! Fant felgene på nettet, men får ikke sett på innpresset før jeg er ferdig på jobb i seks tiden. Felgene har enten 35, eller 42 i innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bapmon Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hei Ikke for å ødelegge et potensielt salg, men jeg hadde selv en 1 serie, og jeg er ganske sikker på at det ikke passer med 9,5" bredde foran. 1érn har mindre plass foran enn 3érn. Jeg hadde selv et sett med AC Schnitzer IV, hvor hjulene hadde bredde på 8,5´. Foran hadde jeg 5mm til fjæra/støtdemperen på innsiden og på utsiden var den helt kant i kant........(faktisk litt på grensen for min smak) Jeg synes 19 ble veldig stumpete, og endte med å kjøpte Breyton GTS-R i 18¨ (som er tilpasset 1 serien) disse har 7,5¨foran med 45 innpress, med bakhjul på 8,5¨ med 48 innpress........smaken er jo som baken da....men da er de på innsiden av kanten. Jeg har solgt 1érn, men har Breytonfelgene fortsatt. De er som nye, så si fra om det kan være av interesse............. Kunne forøvrig godt tenkt med CSL felenge til F30 jeg har nå, men 9,5´ foran høres veldig stort ut på den også....Er du helt sikker på at det er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hei Ikke for å ødelegge et potensielt salg, men jeg hadde selv en 1 serie, og jeg er ganske sikker på at det ikke passer med 9,5" bredde foran. 1érn har mindre plass foran enn 3érn. Jeg hadde selv et sett med AC Schnitzer IV, hvor hjulene hadde bredde på 8,5´. Foran hadde jeg 5mm til fjæra/støtdemperen på innsiden og på utsiden var den helt kant i kant........(faktisk litt på grensen for min smak) Jeg synes 19 ble veldig stumpete, og endte med å kjøpte Breyton GTS-R i 18¨ (som er tilpasset 1 serien) disse har 7,5¨foran med 45 innpress, med bakhjul på 8,5¨ med 48 innpress........smaken er jo som baken da....men da er de på innsiden av kanten. Jeg har solgt 1érn, men har Breytonfelgene fortsatt. De er som nye, så si fra om det kan være av interesse............. Kunne forøvrig godt tenkt med CSL felenge til F30 jeg har nå, men 9,5´ foran høres veldig stort ut på den også....Er du helt sikker på at det er riktig? Jaaaa Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå