bmwpower86 Skrevet November 14, 2013 Forfatter Skrevet November 14, 2013 har dratt ut gulv teppet i dag det var vått men var ikke en eneste rust flekk der så har ikke vært vått lenge kommer noen bilder av det i morgen lakk in ved kabel gjennomføringa i torpedovegg ved sikrings boksen fant jeg ut så det tettet jeg med Silicon ble helt suverent ikke noe mere vann inn
mege34 Skrevet November 14, 2013 Skrevet November 14, 2013 {style_image_url}/attachicon.gif 20131113_153946.jpgsort eller crome grill Rått ! Men kansje enda bedre med svart sendt from my unicorn using tapatalk
bmwpower86 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Skrevet November 15, 2013 glemta og ta bilde avdet strøkene gulvet faen å skal få gjort det ikke vært så bra på no e34 jeg har hatt eller sett egentlig slenger ut noen vaske bilder så lenge
Mariuskv Skrevet November 15, 2013 Skrevet November 15, 2013 Nice, hvordan syns ddu motoren fungerer? Ytelse osv?
bmwpower86 Skrevet November 16, 2013 Forfatter Skrevet November 16, 2013 har hatt ett par tdser og må si jeg er fornøyd er ikke noe racer men går bra med litt bedre eksos løsning og riktig chip
bmwpower86 Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 da var det bestilt noe deler. skal blende egr vent på den tenkte og prøve et ebay kit noen som har noe erfaringer tips ? lurer på og få på orginale blinklys i front gule/amber fargede hva synes trur dere om dette
bmwpower86 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 gule blinkers er på vei. noen som har dørtrekk i sort skinn med listværk og 2 comfort stoler i sort skinn
Mariuskv Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 gule blinkers er på vei. noen som har dørtrekk i sort skinn med listværk og 2 comfort stoler i sort skinn Kan bli spennende det altså, ska du fikse til US look da, at blinklysene blir parklys?
bmwpower86 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 har litt lyst til det egentlig. hvordan får en dette til og fungere.noen som har noe bra løsninger på dette. vurderer også de markerings lysa i lister på fanger foran og bak
Mariuskv Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 har litt lyst til det egentlig. hvordan får en dette til og fungere.noen som har noe bra løsninger på dette. vurderer også de markerings lysa i lister på fanger foran og bak Det eg gjorde var bare og tok parklyset, forlenget ledningen litt på det, og borret et hull inn i blinklyset, så satt eg parklyssokkelen inni der du kan og kjøpe en modul på ebay elns, det er ikke så avansert er koblingsjema der og, veldig simpelt..
bmwpower86 Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Skrevet Desember 20, 2013 vurderer sterkt ogklaske på 540 front fanger hva synes dere trenger innspill er det teit med 540 fanger på en 525tds hva synes dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå