Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

har dratt ut gulv teppet i dag det var vått men var ikke en eneste rust flekk der så har ikke vært vått lenge kommer noen bilder av det i morgen

lakk in ved kabel gjennomføringa i torpedovegg ved sikrings boksen fant jeg ut så det tettet jeg med Silicon ble helt suverent ikke noe mere vann inn :)

Skrevet

glemta og ta bilde avdet strøkene gulvet faen å skal få gjort det ikke vært så bra på no e34 jeg har hatt eller sett egentlig :)

slenger ut noen vaske bilder så lenge

post-75665-0-10664100-1384547372_thumb.j

post-75665-0-63973900-1384547380_thumb.j

post-75665-0-39778500-1384547394_thumb.j

post-75665-0-42273000-1384547403_thumb.j

post-75665-0-33596600-1384547414_thumb.j

• 2 weeks later...
Skrevet

da var det bestilt noe deler. skal blende egr vent på den tenkte og prøve et ebay kit

noen som har noe erfaringer tips ?

lurer på og få på orginale blinklys i front gule/amber fargede hva synes trur dere om dette :)

• 3 weeks later...
Skrevet

gule blinkers er på vei. noen som har dørtrekk i sort skinn med listværk og 2 comfort stoler i sort skinn :)

Kan bli spennende det altså, ska du fikse til US look da, at blinklysene blir parklys? :)

Skrevet

har litt lyst til det egentlig. hvordan får en dette til og fungere.noen som har noe bra løsninger på dette.

vurderer også de markerings lysa i lister på fanger foran og bak :)

Skrevet

har litt lyst til det egentlig. hvordan får en dette til og fungere.noen som har noe bra løsninger på dette.

vurderer også de markerings lysa i lister på fanger foran og bak :)

Det eg gjorde var bare og tok parklyset, forlenget ledningen litt på det, og borret et hull inn i blinklyset, så satt eg parklyssokkelen inni der :) du kan og kjøpe en modul på ebay elns, det er ikke så avansert er koblingsjema der og, veldig simpelt.. :)

Skrevet

vurderer sterkt ogklaske på 540 front fanger hva synes dere trenger innspill

er det teit med 540 fanger på en 525tds hva synes dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...