Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Har også planer om nye skilt, men står at de skiltrammene ikke passer plastskilt. Vet du om man må spesial bestille sånn at man får skiltene i metall??

 

Hvis du bestiller nye skilt idag, så får du metallskilt :) de sluttet å lage plastskilt i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har :) Synd det med oppkjøringa, men nå vet du jo hva du ikke skal gjøre :P Har selv en e39 vogn og fortsatt en liten stund til 18årsdagen :P

Takker :) ja er akkurat det, hadde vell kontroll på alt utenom det såå :P du får ha lykke til du da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal koble parklysene på interiørlysene mine, slik at det blir "welcome lights" når man låser bilen opp med sentrallåsen :)

Planen er å koble strøm fra førerdør lyset, og legge kabelen fram igjennom til motoren og bort til parklysene.

Det jeg har for å gjøre dette er da slike Dioder, de gjør sånn at strømmen bare kan gå en vei.. Så når du setter på parkeingslysene med bryteren kommer ikke interiørlyset på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da koblet opp "welcome lights", samme greie som "follow me home" lys :) Har jo ingen nytte med er bare rått, koblet altså parkeringslysene på interiørlysene. Så når jeg låser opp bilen nå kommer angel eysene på :) kan evt legge ut film imorgen..

Det jeg gjorde var da å lodde på en ledning på pluss ledningen fra det ene lyset under der med pedalene og deretter trakk jeg den ut i motorrommet. Dette funket konge! anbefaler dette, kan jo og koble på tåkelys osv osv, men da må du ha kraftigere diode, evt et rele. får se hva jeg gjør :)

 

Her er en veldig bra DIY som viser hva du må gjøre :) 

 

http://bimmers.no/topic/676200-diy-e39-fjernkontroll-exteri%C3%B8r-beslysning-al-og-baklys/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...