Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil

Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Er født i 1996 og føller 18 i mai eg og ;) Kjører titansølv e39, bare med 2.0 liter motor og vurderer sterkt og handle meg scorpion eksos fra koed :)

Haha, snakk om tilfeldigheter ;)

Jeg er født i 1996 jeg og, 16 mai faktisk :) og håper på å få kjøpt meg en BMW før den tid :) men blir muligens E46 på meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er født i 1996 og føller 18 i mai eg og ;) Kjører titansølv e39, bare med 2.0 liter motor og vurderer sterkt og handle meg scorpion eksos fra koed :)

Haha, snakk om tilfeldigheter ;)

Haha er ikke feil det :)) svært strøken den bilen din ser det ut som? Så veldig fin ut vertfall :D

Ja fikk handlet meg en sebring potte eg fikk billig her (350kr:Oo) så håper det er noen lunde lyd av den! Men hørt selv at scorpion gir en skikkeelig bmw lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er ikke feil det :)) svært strøken den bilen din ser det ut som? Så veldig fin ut vertfall :D

Ja fikk handlet meg en sebring potte eg fikk billig her (350kr:Oo) så håper det er noen lunde lyd av den! Men hørt selv at scorpion gir en skikkeelig bmw lyd :D

Hehe, takk takk! :D

Får si ifra hvordan lyden blir da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at du har en antispinn vaier på gasspjeldet, hvis du har det så kan du sjekke om den sitter som den skal, hvis den hopper av så vil den lyse på antispinn :)

Noen planner for denne til våren/sommeren da? Nye felger eller noe?

Tusen takk for svar! Sjekker dette imorgen :)

Til våren så blir det satt på m5 front fanger, og nye felger når pengene strekker til, håper på å komme over noen breie rondell d58 18" felger :) gi noen tips om andre felger, sett litt på GS infinity, kan bli tøft.. Men tar imot tips som sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en liten shinings av bilen idag og fikk jaget min mor sin saab ut av garasjen slik at min får stå der :) (se vekk ifra vinter rimsa!) :P

Er ganske strøken i lakken, eneste litt steinsprut på panser, men veldig få prikker.. Har en fin glans i lakken enda denne traveren :)

post-72752-0-80801100-1387032070_thumb.j

post-72752-0-30768800-1387032078_thumb.j

post-72752-0-82927700-1387032084_thumb.j

post-72752-0-43508000-1387032105_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone ruter er ++ !

Gjorde det på min for ikke så lenge siden, ble meget fornøygd :) 20 % heile vegen.

Btw, fornøygd med lyden av eksosen?

Hvor mye betalte du for å tone rutene da hvis eg kan spør om det? :)

Jepp er svært fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...