low'n'slow Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Er født i 1996 og føller 18 i mai eg og Kjører titansølv e39, bare med 2.0 liter motor og vurderer sterkt og handle meg scorpion eksos fra koed Haha, snakk om tilfeldigheter Jeg er født i 1996 jeg og, 16 mai faktisk og håper på å få kjøpt meg en BMW før den tid men blir muligens E46 på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Er født i 1996 og føller 18 i mai eg og Kjører titansølv e39, bare med 2.0 liter motor og vurderer sterkt og handle meg scorpion eksos fra koed Haha, snakk om tilfeldigheter Haha er ikke feil det ) svært strøken den bilen din ser det ut som? Så veldig fin ut vertfall Ja fikk handlet meg en sebring potte eg fikk billig her (350kr:Oo) så håper det er noen lunde lyd av den! Men hørt selv at scorpion gir en skikkeelig bmw lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Haha er ikke feil det ) svært strøken den bilen din ser det ut som? Så veldig fin ut vertfall Ja fikk handlet meg en sebring potte eg fikk billig her (350kr:Oo) så håper det er noen lunde lyd av den! Men hørt selv at scorpion gir en skikkeelig bmw lyd Hehe, takk takk! Får si ifra hvordan lyden blir da Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Men noen som har noe tips til hva som feile antispinnen? slo den av for en stund siden, så ville ikke den på igjen.. ABS'en funker fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Mulig at du har en antispinn vaier på gasspjeldet, hvis du har det så kan du sjekke om den sitter som den skal, hvis den hopper av så vil den lyse på antispinn Noen planner for denne til våren/sommeren da? Nye felger eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Mulig at du har en antispinn vaier på gasspjeldet, hvis du har det så kan du sjekke om den sitter som den skal, hvis den hopper av så vil den lyse på antispinn Noen planner for denne til våren/sommeren da? Nye felger eller noe? Tusen takk for svar! Sjekker dette imorgen Til våren så blir det satt på m5 front fanger, og nye felger når pengene strekker til, håper på å komme over noen breie rondell d58 18" felger gi noen tips om andre felger, sett litt på GS infinity, kan bli tøft.. Men tar imot tips som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Fikset antispinnen nå! Var den antispinn vaieren på gasspjeldet som var feilen, takker for svar aalgaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 De D22/D44 felgene de selger på GS syns jeg er feite på e39. Ordentlig breie slike hadde vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 De D22/D44 felgene de selger på GS syns jeg er feite på e39. Ordentlig breie slike hadde vært bra var nice i svart, vil tro det passer fargen på bilen min svært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 Var litt dårlig video og dårlig lyd men får det litt fram trim.3CBB3C2D-7FAD-4C2F-89C0-1E5A2103EC39.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Tok en liten shinings av bilen idag og fikk jaget min mor sin saab ut av garasjen slik at min får stå der (se vekk ifra vinter rimsa!) Er ganske strøken i lakken, eneste litt steinsprut på panser, men veldig få prikker.. Har en fin glans i lakken enda denne traveren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Meeeget oppegående En skikkelig maskinpolering av denne, for å få den speilblank + M fanger + Felger og kanskje tone rutene litt, så blir det perfekt Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Tone ruter er ++ ! Gjorde det på min for ikke så lenge siden, ble meget fornøygd 20 % heile vegen. Btw, fornøygd med lyden av eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Tone ruter er ++ ! Gjorde det på min for ikke så lenge siden, ble meget fornøygd 20 % heile vegen. Btw, fornøygd med lyden av eksosen? Hvor mye betalte du for å tone rutene da hvis eg kan spør om det? Jepp er svært fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hvor mye betalte du for å tone rutene da hvis eg kan spør om det? Jepp er svært fornøyd Betalte 4400,- Men er svært fornøygd Oki, tror jeg går for scorpion jeg, men høyrtes no bra ut det du hadde også, litt vanskeleg å høyre eineste Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå