Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil

Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta på Grøftelysene og, yay or nay? :P

Nei. Skjønner ikke hvorfor folk vil ha det på hovedlyktene heller, ser helt forjævlig ut mesteparten av tiden. Tror jeg har sett en bil som det funker på, og det er bare parklysene, og kanskje grøftelysene og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skjønner ikke hvorfor folk vil ha det på hovedlyktene heller, ser helt forjævlig ut mesteparten av tiden. Tror jeg har sett en bil som det funker på, og det er bare parklysene, og kanskje grøftelysene og. 

haha, ja er mange biler det ser heelt jævlig ut, men syns det er litt fett på den fargen eg har på bilen når du har det bare i parklysene! syns ikke dette er særlig fint på biler som ikke er sølv eller hvit :)

Men gir bilen ett særpreg syns eg, heh, og syns det egentli er fett nå :) menmen, alle kan vell ikke ha samme mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sånn som du har gjort det er vel egentlig at du ser det så jævlig godt når lyset er av også. Riv av den filmen du, og kjøp deg en gul pære i stedet ;)

Er det som er meningen :P er ikke LITT fan av gule lys generelt såå, men ble ikke noe særlig farge med den filmen så det er good shit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halve poenget med film framfor pære er jo faktisk at det blir gult når du ikke har på lysa. Er smak og behag, men bare kjør på med hva DU liker.

MIN mening er at det ser tøft ut der du har i hovedlysa, og at du trenger i grøftelysa også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...