Mariuskv Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Tenkte å ta på Grøftelysene og, yay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Klistre på, på tåkelysene også, blir det ikke bra så bare flekk det av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Klistre på, på tåkelysene også, blir det ikke bra så bare flekk det av igjen Får ta å prøve imorgen ja! Syns det er litt fett med den looken egentli, ikke så kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Er tøft ja! Ha i den ene, og grøftelysa. Får følge, ser meget bra ut det her må handle meg bil snart selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Er tøft ja! Ha i den ene, og grøftelysa. Får følge, ser meget bra ut det her må handle meg bil snart selv.. Tar på tåkelysene nå i kveld, så ligger eg ut bilde Bare å få handlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Tenkte å ta på Grøftelysene og, yay or nay? Nei. Skjønner ikke hvorfor folk vil ha det på hovedlyktene heller, ser helt forjævlig ut mesteparten av tiden. Tror jeg har sett en bil som det funker på, og det er bare parklysene, og kanskje grøftelysene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Nei. Skjønner ikke hvorfor folk vil ha det på hovedlyktene heller, ser helt forjævlig ut mesteparten av tiden. Tror jeg har sett en bil som det funker på, og det er bare parklysene, og kanskje grøftelysene og. haha, ja er mange biler det ser heelt jævlig ut, men syns det er litt fett på den fargen eg har på bilen når du har det bare i parklysene! syns ikke dette er særlig fint på biler som ikke er sølv eller hvit Men gir bilen ett særpreg syns eg, heh, og syns det egentli er fett nå menmen, alle kan vell ikke ha samme mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Problemet med sånn som du har gjort det er vel egentlig at du ser det så jævlig godt når lyset er av også. Riv av den filmen du, og kjøp deg en gul pære i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Problemet med sånn som du har gjort det er vel egentlig at du ser det så jævlig godt når lyset er av også. Riv av den filmen du, og kjøp deg en gul pære i stedet Er det som er meningen er ikke LITT fan av gule lys generelt såå, men ble ikke noe særlig farge med den filmen så det er good shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Er det som er tøft. Ha gulfilm. Synes det ser tøft ut med gulfilm når du har sånne lykter. I likhet med E36. Kjør på med grøftelys også, du! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 synes det er tøft selv jeg du må alltid tenke på hva du selv synes er fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 synes det er tøft selv jeg du må alltid tenke på hva du selv synes er fett hmm takker ja beholder det slik eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Halve poenget med film framfor pære er jo faktisk at det blir gult når du ikke har på lysa. Er smak og behag, men bare kjør på med hva DU liker. MIN mening er at det ser tøft ut der du har i hovedlysa, og at du trenger i grøftelysa også! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Ja, dagene går no, ikke gjort noe spesielt med bilen pga pengemangel men får nok tak i M frontfanger snart visst det blir noe av den partibestillingen av parts24.. sånn 3 måneder til lappen..! low'n'slow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå