Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Det er en egen option å ha lys i bakdørene. jeg har lys i bakdørene bare ikke LED pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Har fått sotet frontlyktene litt, bare lagt på noe film Også har eg bestillt litt snacks Hid Xenon kit 55w til fjernlysene og 80w cree led pærer til tåkelys! Gir en oppdatering på bilder når eg får tingene Litt bilder av sotingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Lakkerte nyrene idag, skulle ha vekk de gamle chromenyrene uansett så prøvde meg på lakking Ble faktisk overraskende bra og kan ta litt bedre bilder av det i dagslys imorgen, men tok nå ett idag også ble mye bedre med svarte enn falmet chrome! Tenker også å lakkere chromelistene rundt dørene.. noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg brukte plastidip på listene på min bil, ble ganske førnøyd med det igrunnen Du kan se bilder i tråden i signaturen min om du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg brukte plastidip på listene på min bil, ble ganske førnøyd med det igrunnen Du kan se bilder i tråden i signaturen min om du ønsker det Hmm okei. Tok du listene av eller maskerte du bare godt på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 har erfaring me å plastidipe chromlistene:) eg tok dei av så slipper du mye maskering å støv fra plastidippen jor det for ca 3-4 mnd siden å har ikkje flasset eller raknet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg maskerte jeg som du kan se her http://bimmers.no/topic/740407-aalgaard-e39-bruksvogn/page-4 Er over 6mnd siden jeg gjorde dette, og det flasser ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Ble jo bra det! tror eg gjør det eg også, får kjøpe litt plastidipp Hvor skal eg kjøpe fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Det veit jeg ikke, jeg kjøpte den iallefall på en lokal multilakk butikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Tror ikke prisen til den lokale Bilxtra her er så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Tror ikke prisen til den lokale Bilxtra her er så gale Hm tenkte ikke på det, men når du sier det så selger de jo dip ja får ta turen en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Tok du av den gule filmen igjen? Det er jo grisetøfft Tok like gjerne og kvitta meg med coupenen og kjøpte meg e39 igjen jeg ass! Fete biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Tok du av den gule filmen igjen? Det er jo grisetøfft Tok like gjerne og kvitta meg med coupenen og kjøpte meg e39 igjen jeg ass! Fete biler! Må variere litt, kommer vell på igjen i løpet av sommeren Å?, godt å høre! Ja, skikkelig fint karroseri på de få opp tråd på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Den er så rævsegen at jeg må få orden på det før tråd kommer, kappa senke fjører var riimelig ubehagelig i 50 mil... Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Ja, har da fått LED i grøftelysene er noen cree 80w pærer, lyser godt opp! Det øverste bildet her viser 80w led vs 55w halogen pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå