Alemjøl Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Heilt anna bil! Rått! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Coilovers i bunn framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 kommer du deg ned/opp den forferdelige asfaltkanten på bakketoppen nå da? Ellers ble d fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 kommer du deg ned/opp den forferdelige asfaltkanten på bakketoppen nå da? Ellers ble d fett Gikk fint det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 gjorde seg med litt mer senk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Digg bil, liker modsa dine følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Digg bil, liker modsa dine følger med her Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 måtte du kappe eller fjerne noe for å få bra fit på fangeren? Min tar i ramma eller hva det er under radiatorgrillen, så må fikse bedre fitment når jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 måtte du kappe eller fjerne noe for å få bra fit på fangeren? Min tar i ramma eller hva det er under radiatorgrillen, så må fikse bedre fitment når jeg gidder. Kjøpte den brukt, har stått på e39 før.. Men ser ikke ut som det var gjort noe mods med den nei hvor kjøpte du ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Tok på noen CCFL angel eyes eg hadde liggende syntes det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Ikke barebare å få tak i Rondell d58 felger merker jeg tenkt litt på bmw style 37/ M paralell men ikke lett å skaffe det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Har troa på at denne kan bli veldig bra Bare få på noen kledelige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Fin bil hvordan coilovers har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Fin bil hvordan coilovers har du? Takk Supersport black evolution Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Noen som vet noe om omprogrammering av nøkkel? Den ene nøkkelen min virker ikke på sentrallåsen, den blinker rødt og alt når du trykker men låser ikke opp bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå