powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! mye blir det i norske kroner da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! mye blir det i norske kroner da? Har ikke sjekket helt med frakt enda, men er vell rundt 17-1800kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nice! Ja! Gleder meg til å få litt mere 6'er lyd av trallen er jo så vannvittig støysvakt orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe, det fiska jeg lett man hører rekke seksern min ganske godt Men jeg har jo M5 eksosen ligganes som skal på i vinter tenker jeg håper jeg får litt bedre lyd Men ang den subben hvis du kjøper den subben jeg anbefaler nå så kommer du til og digge bassen! den spiller noe så inni granskauen bra! mye lyd for pengene og du får plass til litt bagasje søk på bilradiospessialisten etter: JBL GT5-2402BR Dobbel basskasse Det er en helt sjuk basser og den synker ikke i verdi jeg hadde den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Takk for tipset! Får rabatter der og så passer fint men tror du en forsterker på 1000watt holder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det gjør det ja Det er jeg ganske sikker på siden jeg hadde en forsterker med lavere watt De er ikke tunge og dra de elementene der Men har du skiluke eller noe? Bak armelenet bak ? Sånn at du kan ta hånda igjennom til baki bilen liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jepp har skiluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Da burde du sette kassa sånn at bass elementene og bassporten peker mot baksetet Da blir det best bass Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 jeg har slike JBL bassere bak i min e39 og det spiller helt kurant, kjører den på en Hertz monoblokk (usikker på watt på forsterker) jeg har også bassporten mot skiluke:) Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Men som eg sa litt tideligere i tråden, lurer litt på hvordan endestussen på lydpotten blir seende ut med min orginale bakfanger.. Det er på en måte ikke "hulet" av til noe eksosrør på den .. ? Ska gå fint å få tilpasset fester under bilen, ar tilgant til alt av verktøy på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Fikset Supersport Coilovers nå! ska kjøpe de til helgen av 'happY' her på forumet, tusen takk for et bra tilbud! så håper på montering på søndag, vertfall framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 ang med endestuss,en, jeg skal jo ha m5 pottene også har jeg ikke råd til ny fanger Har du noe tips til bakfangern eller? Evt om du kan ta noen bilder underveis ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 ang med endestuss,en, jeg skal jo ha m5 pottene også har jeg ikke råd til ny fanger Har du noe tips til bakfangern eller? Evt om du kan ta noen bilder underveis ? Har ikke noe tips ang det nei, men kan gjerne ta bilder av hvordan jeg gjør det powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har tenkt litt på svarte felger.. Vurderer sterkt og plastidippe de felgene eg har nå svart noe erfaringer eller synspunkter med plastidipp? Har hørt endel bra ting om det når det er snakk om felger vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå