Gå til innhold

Mariuskv's 523i e39 småsenket førstebil


Mariuskv
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, det fiska jeg lett :P man hører rekke seksern min ganske godt ;)

Men jeg har jo M5 eksosen ligganes som skal på i vinter tenker jeg :P håper jeg får litt bedre lyd :P

Men ang den subben :P hvis du kjøper den subben jeg anbefaler nå så kommer du til og digge bassen!:D den spiller noe så inni granskauen bra!:) mye lyd for pengene og du får plass til litt bagasje :P søk på bilradiospessialisten etter: JBL GT5-2402BR Dobbel basskasse

Det er en helt sjuk basser og den synker ikke i verdi :P jeg hadde den før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det ja :) Det er jeg ganske sikker på siden jeg hadde en forsterker med lavere watt :) De er ikke tunge og dra de elementene der :) 
Men har du skiluke eller noe? Bak armelenet bak ? :) Sånn at du kan ta hånda igjennom til baki bilen liksom ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som eg sa litt tideligere i tråden, lurer litt på hvordan endestussen på lydpotten blir seende ut med min orginale bakfanger.. Det er på en måte ikke "hulet" av til noe eksosrør på den .. ? Ska gå fint å få tilpasset fester under bilen, ar tilgant til alt av verktøy på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang med endestuss,en, jeg skal jo ha m5 pottene også har jeg ikke råd til ny fanger :P Har du noe tips til bakfangern eller? :) Evt om du kan ta noen bilder underveis ? :)

Har ikke noe tips ang det nei, men kan gjerne ta bilder av hvordan jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på svarte felger.. Vurderer sterkt og plastidippe de felgene eg har nå svart :) noe erfaringer eller synspunkter med plastidipp? Har hørt endel bra ting om det når det er snakk om felger vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...