powerfulglenn Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 hvis du skal beskytte lakken så ja Men Plastidip blir matt Så det tror jeg ikke blir bra på bmwen din også må du vell ta 5 lag per felg for at det skal holde skikkelig Svarte metallic felger er fint på sølvfarga E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 hvis du skal beskytte lakken så ja Men Plastidip blir matt Så det tror jeg ikke blir bra på bmwen din også må du vell ta 5 lag per felg for at det skal holde skikkelig Svarte metallic felger er fint på sølvfarga E39 Hmm kanskje det ja ska ta ett bedre bilde av bilen og photoshoppe matt svarte felger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Litt inspirasjonsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Fått xenon look i alle lysene lyser mye bedre enn de gamle som sto i! Pærene heter Osram Cool Blue (4200kelvin) Supersport Coilovers håper eg at eg får hentet imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Rått Få svart plastdip på felgene, så blir d knall Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Monterte coilovers i hele går, men bare framme Her er da supersport til høyre og orginale til venstre Da var bilen jekket opp og klar! Men savner en løftebukk! og bare sier det, verktøyet er mer enn halve arbeidet det var verktøyet som var vår værste fiende.. Bolten som holder den "klemmen" som holder støtdemperen satt som bare F*** Kommer flere bilder senere, fikk bare tatt litt rett etter vi slapp den nedpå, uten å justere høyden, men ble Betydelig mye lavere :D men den står der den står til litt senere idag siden en venn av meg ;ppp (Low'n'slow) brukte litt for mye slegge på ene mutteren på venstre styrestag (men for all del, det måtte gjøres ) tok selfølgelig på noen klistremerker i bakruten! Ska prøve å få hjulstilling så snart som mulig.. men skulle skiftet bak først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Flott bil, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Flott bil, skal følge med her takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 siden en venn av meg ;ppp (Low'n'slow) brukte litt for mye slegge på ene mutteren på venstre styrestag (men for all del, det måtte gjøres ) Jo takk då! Ble bra dette. MEN neste gang tror jeg at jeg kommer med mer av mitt eget verktøy! Men uvandt å skru på med 7, 11, 13,16, 18, 21 nøkkelvidde osv...(?) når jeg er vandt med japse og 8,10,12,14,17,19 nøkkelvidde osv... Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Jo takk då! Ble bra dette. MEN neste gang tror jeg at jeg kommer med mer av mitt eget verktøy! Men uvandt å skru på med 7, 11, 13,16, 18, 21 nøkkelvidde osv...(?) når jeg er vandt med japse og 8,10,12,14,17,19 nøkkelvidde osv... HAHA, ja mye unødvendige størrelser Takker for god hjelp mann ! low'n'slow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Liten photoshoot Høg i rævo JAPSEALARM måtte få med min mr2 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ble bra det der ja når bilen er helt nedpå og ferdig er det og finne en litt finere plass ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas13meg@gmail.com Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja du kommer til å slite med å komme deg opp veien din, når du skal ha 5mm klaring til bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Ja du kommer til å slite med å komme deg opp veien din, når du skal ha 5mm klaring til bakken Det kommer snart asvalt her så å null stress men ja, må nok ta det roligere; men som det sies: Low is a lifestyle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 (Y)! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå