RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Godkjent verksted selvfølgelig. Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Godkjent verksted selvfølgelig. Sent from my RM-892_eu_sweden_243 using Tapatalk Ja var det jeg trodde da, men ble usikker da eg fikk noen svar av folk at det var bare papir utskriften du trengte av hjulstillingen.. men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Tips, vell det er mye du kan gjøre med den. spørs jo åssen du vil ha looken på den orginal eller M Look. Isåfall, har du Bakfanger, Frontfanger, baklykter, frontlykter, Eksos, Vinge, osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hjalp godt på når du fikk den lavere M fangere så blir det bra vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har VELDIG lyst på m fanger ja! Men muligens etter jul, når eg får litt mer penger aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Noen som har erfaring med Sebring bakpotte? Får en billig, 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 litt youtube søk så fant jeg denne her: Men tar du vekk katalysator så blir nok lyden litt grommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 litt youtube søk så fant jeg denne her: Men tar du vekk katalysator så blir nok lyden litt grommere Hmm tja, noen sier den er akkurat som orginal lyden osv? Men ja, hvis eg fjerner katalysatoren kommer det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Da blir det hjulstilling på skolen imorgen, gidd ikke å godkjenne senk og felger før vinteren allikavel men må få hjulene beint slik at den går an å kjøre;p kan godt si den var litt merkelig å kjøre når ja, når hjulene "spisser" andre veien, altså utover isteden for innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Gratulerer med flott førstebil! Er selv '96er og sikter på E39 som førstebil, hvor mye ga du for den, og betalte du alt selv? Kommer nok til å følge med her, og håper jeg kanskje får se den en gang i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Gratulerer med flott førstebil! Er selv '96er og sikter på E39 som førstebil, hvor mye ga du for den, og betalte du alt selv? Kommer nok til å følge med her, og håper jeg kanskje får se den en gang i framtida Tusen takk! ja spart og betalt selv, ga sånn 35k for den,har alltid hatt lyst på BMW så ikke noe problem det er sinnsykt fornøyd med den og den går over all forventning anbefaler virkelig bmw med 6'er, herlig å kjøre, og lyden er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 kanskje jeg og må må kjøpe meg E39 blir det oppstart av ny E39 klubb her i området da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 kanskje jeg og må må kjøpe meg E39 blir det oppstart av ny E39 klubb her i området da? Kjøøp ja da slår vi jo ut alle volvo rånerne på høyden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Faen, noen som vet hvor du får tak i camberjusteringsbolten bak? Trenger svaar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 GS eller koed har nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå