Mariuskv Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 GS hadde på lager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Se der ja:) bare raske på inn i fabrikkgaten og hente de ut der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Jepp, blir skrudd på imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas13meg@gmail.com Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Kjøøp ja da slår vi jo ut alle volvo rånerne på høyden;) Ja, det skal vi snakkes om Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hvis noen vet om noen som selger M frontfanger, så kjøper jeg, helst i min fargen da eller noen tips til nettsider som selger dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Trolltuning.com selger de (fann dem på finn, så er ikke helst sikker på kvalitet osv.) ellers finnes det nok en del på ebay, men da må du få den merkert som gave eller som billigere enn den er, ellers blir det jo 25% skatt på den inn i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Har kontakt på lakk visst du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Trolltuning.com selger de (fann dem på finn, så er ikke helst sikker på kvalitet osv.) ellers finnes det nok en del på ebay, men da må du få den merkert som gave eller som billigere enn den er, ellers blir det jo 25% skatt på den inn i landet Hmm ska sjekke de ut, takker Har kontakt på lakk visst du trenger:) Oo, muligens, tusen takk!! Meen ska skru opp venstre siden bak siden den subber litt med folk baki, men de justeringsskruene sitter noe inn i h******* fast mulig og legge noe imellom fjøren og skiven for å heve den litt, en type klosse eller noe? Gummiring av et eller annet slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Ser ut som du skal bruke ett spesielt verktøy for å løsne skruene: http://www.youtube.com/watch?v=Dc1u2_SwiLo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Ja, eg har det verktøyet, men det løsner ikke, har også prøvd å slått de løs, men ingenting skjer.... gjengene er nok ihjelrustet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Har du led skiltlys? Jeg har iallefall til sedan da de ikke passet til Touring.... Billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Har du led skiltlys? Jeg har iallefall til sedan da de ikke passet til Touring.... Billig Har tenkt å kjøpe led skiltlys ja! Pm meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Jekkeputer fra biltema funker gull som bumpstops:) bare skjære de til. Rustløser, trykkluft og børste er bra for å fjerne drit på gjenger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Jekkeputer fra biltema funker gull som bumpstops:) bare skjære de til. Rustløser, trykkluft og børste er bra for å fjerne drit på gjenger osv. takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/177/966373 de selger jo også bumpstops på gs, er dette noe å gå for? passer disse på supersport? noen som har prøvd dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå