Mariuskv Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 men skal du ha 2din cd spiller så er det endel jobb og koster veldig mye Som jeg holder på med nå For bak cd spilleren så går det en "kanal" til varmluft og kald luft som går ut i bilen som må kappes og legges en plate der og limes osv Er litt jobb Vet ikke om eg er helt med her? Får ikke plass til 16:9 skjermen?? Hadde orginal Business spiller før den eg har nå,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe. Okei takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Kun på e38 dette er et problem. Holder på med dette selv på min e38. På e39 er det masse plass da jeg monterte dynavin i den. Kjøp deg en dynavin d99 du. Alt annet dobbel din og enkel din ser bare jalla ut spør du meg. Mye finere og fylle hele tomrommet med kopi av den originale 16:9 skjermen ref Dynavin hehe. må si meg helt enig der!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Alt dette kommer ikke før etter jul foordi er riimelig blakk nå, og ingen inntekt men etter jul, med bare penger til bil på ønskelista så håper eg det går, ska Vertfall bestille M fanger da! gleder meg andreas13meg@gmail.com reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Jeg så bare at de solgte sånn kit i norge og så at de måtte gjøre det på youtube og at andre må gjøre det men det kan jo hende at det er feil Men da slipper jeg og ut med masse unødvendige penger Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Slik som denne skjermen, er ikke det noe å gå for? For min del er dn grei, ska bare ha litt finere look i dashen og seff litt mer og holde på med Btw, fikk en svært bra pris på denne på bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Etter min mening er ikke den noe særlig.. Er mye problemer med de har jeg hørt :SDa ser en Dynavin mye finere ut Og har flere funksjoner for en dynavin har vel android systemet? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Etter min mening er ikke den noe særlig.. Er mye problemer med de har jeg hørt :S Da ser en Dynavin mye finere ut Og har flere funksjoner for en dynavin har vel android systemet? Jepp, stemmer det, hørt endel om den, og sett men jaja, får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Slik som denne skjermen, er ikke det noe å gå for? For min del er dn grei, ska bare ha litt finere look i dashen og seff litt mer og holde på med Btw, fikk en svært bra pris på denne på bildet! nei uff ikke den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 nei uff ikke den! Haha, men går nok ikke for den neei, passer ikke i kontakten å då er d litt stress.. Men btw, ska kjøpe meg en Sebring eksospotte nå en av ukene fikk den sinnsykt billig! 500kr, og er tilnermet strøken, gleder meg til å få litt mer lyd av seksern! Og til helgen blir det streetmeet, så kommer vell litt bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Ville gått for en android spiller virker genialt, selv om jeg ikke har vert borti de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Forbered deg på et fæla bråk når seabring potten har gått noen tusen km, høres ut som en full kråke:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Forbered deg på et fæla bråk når seabring potten har gått noen tusen km, høres ut som en full kråke:p hm, aldri hørt den før, er det så gale altså? er det stygg lyd eller? (var bare litt vrient å forestille seg metaforen din) er jo brukt så har vell gått noen tusen km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Vil kjøpe nye skilt.. tror dere det vil passe bra med flagg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå