MalinThams Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44238489&editAd=true BILDER <- Informasjon Salgsform Bruktbil til salgs Kjøretøyet står i Norge Kilometer 140 000 km Årsmodell 1989 Karosseri Coupe Variant 316i EU-OK 2015 Avgiftsklasse Personbil Sylindervolum 1,6 l Sjekk heftelser på df57715Sjekk tid for neste EU-kontroll Effekt 99 hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Bakhjulsdrift Farge Hvit Interiørfarge grått Antall seter 5 Antall dører 2 Antall eiere 2 Reg. nr. df57715 BeskrivelsePris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Bilen vil selges fort, med overgang til ny bil. NB: Dersom det er stor avstand fra kjøper til der bilen står, går det ann å møtes!!selger med tungt hjerte min kjære bmw e30! Dette er en veldig lett bil med god fart i, og super bil for de som liker å style bil, og ha en morsom vinter! Den ligger supert på veien og kan ha kjempe høy fart i svinger uten noe problem! Interiøret er nydelig, men førersete er litt slitt.I bilen er det veldig god lyd, med eller uten at man setter inn anlegg selv! Det er to pioneer høytallere bak og har aldri trengt å sette inn noen nye eller flere høytallere. Det var også en innebygd forsterker foran i bilen.Bilen er fin i lakken, Det er en bulk i panseret, men denne bulken merka jeg kun første gang jeg polerte den. altså den syntes ikke. Det er flere som har kommet opp til meg å sagt at jeg har en av de kuleste bilene her jeg bor, altså dette er en bil som blir lagt merke til. Til tross for at bilen har stått i en kjeller i 8-9 år så starta den som en klokke og gikk rett igjennom eu-kontroll med 0 feil! nylig byttet: (1 uke siden)-bakrute -viftereim -registerreim Ellers er bilen god som gull! Og absolutt verdt å kjøpe for en bmw-elsker. ring for mer info/flere bilder!tlf: 97028077, 95700977, bare å ringe for en hyggelig bilprat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå