H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 ønsker og kjøpe e39 m5 hjul. helst med gode dekk i orginale dimmensjoner. illustrasjons bilde. send pm eller sms 40046024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw smurfen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 har disse i sort lakkert. følge med continental dekk med mye mønster. holder til på Sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 har disse i sort lakkert. følge med continental dekk med mye mønster. holder til på Sørlandet. De som ligger på finn? Isåfall har jeg sendt deg mail;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw smurfen Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 De som ligger på finn? Isåfall har jeg sendt deg mail;) Nei..har ikke lagd noen annonser. står bare i garasjen foreløpig;) Ligner på disse bare at det er lakkert i matt sort. mye mønster med kvalitetsdekk fra continental. originale 18" som betyr at disse er veier lite. Disse er fra min e39 540i. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43037841&searchQuery=m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Nei..har ikke lagd noen annonser. står bare i garasjen foreløpig;) Ligner på disse bare at det er lakkert i matt sort. mye mønster med kvalitetsdekk fra continental. originale 18" som betyr at disse er veier lite. Disse er fra min e39 540i. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43037841&searchQuery=m5 Send meg en sms da 40046024 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå