e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hei ! Selger deler fra en 320d 05 sedan. km ca 150 000. Titansilver Ikke mtech Skinn , noe merker i skinn innteriøret, ikke sport seter men vanlige. automat ryggesensor skjermer panser dører ++ Selges Holder til i østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominoo Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Int i skinn int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kommer Ann på pris.. Men midtkonsoll med armlene, også int i klima panel, ratt etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Okei , da skal jeg kjøpe den bilen også skal dere få kjøpt ting fra den , delene og innteriøret er strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monsi Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Bilder? Kan vere intressert i litt diverse, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Bilder? Kan vere intressert i litt diverse, hvor holder du til? Skal få fikset bilder, Østfold / Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 pris på motor? og hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 2005 modell, bilen er hel og grei, ikke mtech fanger. Skinn seter , ikke sport , noe merker og slitasje på sjåfør stol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentha320dat Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hei. Jeg er interessert i EGR ventilen. Ta kontakt pm om mulig handel. Kentho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lervik Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg trenger sårt automatkassa, hvis det er en A5S390R.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg trenger sårt automatkassa, hvis det er en A5S390R.. Den skal du få kjøpt , kjørte med bilen her om dagen , ingen sluring og alt virker i bra stand. Hvordan finner jeg ut dette , hvor står det nummeret på kassa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lervik Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Den skal du få kjøpt , kjørte med bilen her om dagen , ingen sluring og alt virker i bra stand. Hvordan finner jeg ut dette , hvor står det nummeret på kassa ? Er et grønt merkeskilt på kassa hvis det er en GM kasse. Trenger ei 5L40E kasse, A5S390R. Har du understellsnummeret på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Er et grønt merkeskilt på kassa hvis det er en GM kasse. Trenger ei 5L40E kasse, A5S390R. Har du understellsnummeret på bilen? Skal sjekke blocker og rolf m3 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Pris på komplette bremser og en ryggesensor? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 har du 2 dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå