baremats91 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 jernsætervegen 140. ikke sikkert du finner det på gps, men kan evt. møtes i stange senntrum eller tangen avhengig av hva som er nærmest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 jernsætervegen 140. ikke sikkert du finner det på gps, men kan evt. møtes i stange senntrum eller tangen avhengig av hva som er nærmest send mobilnr på personlig melding så ringer jeg deg når jeg nærmer meg så finner faren min nok stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Har du de 2 ledningene som er til den storekjørecomputeren i E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 ingen kjørecomputer på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 e36 komplett grillramme? trenger cosmos svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå