AndersM Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Da bilen er solgt, så trenger jeg ikke mine DARE BLQ felger. Felg og dekk var nye i våres. Felgene er helt strøkne, dekka er også veldig bra. Felgene er som sagt: DARE BLQ 8X18 Et40 4x100 Dekkene er Minerva 215/35/18 Pris 7900/ bud Kan ta innbytte i vinterdekk i 17 eller 18 til bmw e46. Evt noen sommerfelger i 19 til e46 Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Navdiameter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Mener det var 66,1 Men har ringer ringer til 57,1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Flere bilder? Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Har disse bare: (ønsker du flere må jeg ordne det ila helgen) Men ikke noe problem å sende Hvordan dekket sitter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Sitter jo perfekt på din bil. Har en r50 mini cooper. Du har vel ikke tilfeldigvis peiling om disse passer som ett skudd på den mini versjonen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Tror nok de passer veldig fint på! Jeg har også 5mm spacer på her for å få de mest mulig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Er disse solgt? Er interessert om de ikke er solgt. Passer de på mini cooper one 2005? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Heidu ! har du de enda ? Dama har samme cooper som du har , og ho har lyst på felger hvordan senk har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hei De er fortsatt til salgs. Mange som lurer, men ikke skjedd noe ennå Mtp så mange som kjører 18 på mini uansett årsmodell så smelter de nok lett på forrige modell og.. Jeg har AP justerbart på bilen(nydelig å kjøre med).. Rullet ca 4-5000km før bilen ble solgt.. Tenkte å selge det og egentlig.. Kostet 5000 nytt og ser helt nytt ut.. Får komme med bud på hele pakka hvis du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå