general_tom Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hei. Har en "rakle" lyd i driverk, høres ut som det kommer fra noe i mellomaksel eller noe.. Hører det veldig godt når jeg f. Eks slipper klutsjer ut og raskt inn inn igjen. Også når jeg triller mot kryss og presser inn klutsjen.. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Skal være litt sån lyd i m3en. Har også lurt på dette en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Oki har du den samme "raske" lyden selv? Hvordan er bilen din og i giringen, er den litt tung ellers jakter den helt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Sjalter den bra skulle det stå.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Men er det dobbel mass svinghjulet som lager denne lyden? Er det noen i området som har litt ekstra peiling på m bilene? Bmw Gjøvik kan ikke gi meg noe godt svar på det er, og om det er mer lyd en normalt. Noe jeg synes:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå