zvein Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 hei jeg lurer på om det stemmer at vis man setter innsug+spjel fra en m20 b25 på en m20 b20 så vill bilen gå merkbart bedre.. er det noen som har erfaring med dette ?? har lyst å prøve dette på min e34 2.0i (m20) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 uten å være negativ men min erfaring ang m20b20 i E30 er at di er ekstremt late, og i E34 er det neppe bedre. Regner ikke med du merker enorm forskjell selv om innsuget og spjeld er litt større. Kan jo skifte BTR også så får du en 0.5bar mer i bensin trykk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Det passer ivaffall Om b20 spjeld er en begrensning org så hjelper det nok litt. Men blir nok bare dårligere drag på bånn, og bedre på topp evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 ja stemmer ville bare høre føre jeg byttet om er lillom greit å vite hva som er vits å ikke .. men takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå