Isbilen92 Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Kveld, i går rygget swim inn i min BMW med henger. Han var (takk for det) en ærlig sjel og sa i fra, jeg satt ikke i bilen når det skjedde. Følgene av skadene er: Ny bakluke. Bakfanger må lakkeres, pluss lister må byttes. Høyre baklykt på byttes (rød/hvit type) Parten mellom bakfangeren og luka må byttes Nytt skilt bak Og alle delene må hellakkeres i Hellrot, for at bilen skal bli som den var. Er det noen her som kan antyde en pris på den totale jobben? Siden swim var så ærlig og sa i fra så sa jeg at han selvfølgelig kunne få ordne det svart hvis han ville, men at det måtte gå raskt i prosess. Så jeg vil bare ha et ca prisoverslag så jeg vet hva jeg evt kan forlange i mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casparij Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hei! jeg har akkurat fått lakkert 2 forskjermer og pusset en del rust i dør og bakskjerm i danmark ( da jeg bor her). For lakk og arbeide betalte jeg 3000,- dkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hvilken bil er det snakk om? Har endel å si mtp. Delepriser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casparij Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Det er en 320d touring 2001 (e46) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Beste er å dra til et oppretter/lakkeringsverksted og etterspørre prisoverslag. Om deler må bestilles, så kan du jo bare sjekke nypriser/bruktpriser og legger på rundt 3000,- for lakkering for per del (bakluke og bakfanger). Det er ikke så langt unna hva de fleste steder pleier å ta for å lakkere en enkelt karosseridel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå