Isbilen92 Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 Kveld, i går rygget swim inn i min BMW med henger. Han var (takk for det) en ærlig sjel og sa i fra, jeg satt ikke i bilen når det skjedde. Følgene av skadene er: Ny bakluke. Bakfanger må lakkeres, pluss lister må byttes. Høyre baklykt på byttes (rød/hvit type) Parten mellom bakfangeren og luka må byttes Nytt skilt bak Og alle delene må hellakkeres i Hellrot, for at bilen skal bli som den var. Er det noen her som kan antyde en pris på den totale jobben? Siden swim var så ærlig og sa i fra så sa jeg at han selvfølgelig kunne få ordne det svart hvis han ville, men at det måtte gå raskt i prosess. Så jeg vil bare ha et ca prisoverslag så jeg vet hva jeg evt kan forlange i mellomlegg.
casparij Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Hei! jeg har akkurat fått lakkert 2 forskjermer og pusset en del rust i dør og bakskjerm i danmark ( da jeg bor her). For lakk og arbeide betalte jeg 3000,- dkk
Halvor_nor Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Hvilken bil er det snakk om? Har endel å si mtp. Delepriser osv.
Mikael-B Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Beste er å dra til et oppretter/lakkeringsverksted og etterspørre prisoverslag. Om deler må bestilles, så kan du jo bare sjekke nypriser/bruktpriser og legger på rundt 3000,- for lakkering for per del (bakluke og bakfanger). Det er ikke så langt unna hva de fleste steder pleier å ta for å lakkere en enkelt karosseridel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå