exema Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hei!Har vurdert å kjøpe meg en 1994 modell e36 coupe, 320.Hvordan er det med disse bilene mtp feil osv, hva er vanlig? hva burde man se etter? eventuelt positive ting om bilen også om noen har noe å komme med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Den viktigste feilen man burde se etter er rust + "subframe disaster" der innfestningen til bakstilling revner fra karosseri. kjøpte selv en bil uten rust men med subframe disaster, å dette var litt styr å få reparert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Takk for tipset:) den er relativt strøken med tanke på rust, men da skal jeg undersøke dette også!Noen fordeler/ulemper med motoren? (annet enn at den skulle vært større) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 ikke kjøp av ungdom.. alltid masse jalla fiks og ihjelskrudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hahha! Det gjelder vel ikke bare denne type bil vil jeg tro:p og det stemmer vel heller ikke 100% av gangene heller:p mange "ungdommer" som er over gjennomsnittet glad i bil og bryr seg, og er flinkere enn de fleste. Men uansett, takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå